آرشیو شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۹
حوادث
۱۹

معمای یک جسد در ارتفاعات تلو

همزمان با کشف جسد مردی جوان در ارتفاعات تلو، کارآگاهان جنایی پایتخت تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او را آغاز کردند.

به گزارش جام جم، ساعت 22 و 40 دقیقه چهارشنبه یکی از ماموران کلانتری 146 حکیمیه تهرانپارس با بازپرس سجاد منافی آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشف جسد مردی جوان در ارتفاعات تلو خبر داد. همزمان با این تماس، بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم و گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در محل کشف جسد در ارتفاعات تلو حاضر شدند.

بازپرس جنایی در تحقیقات اولیه پی برد که چند جوان موتورسوار جسد را یافته اند. بنابراین به تحقیق از این افراد پرداختند که معلوم شد آنها برای تفریح به این ارتفاعات آمده و در حال موتورسواری بوده اند که ناگهان متوجه فردی شده اند که کناری افتاده و بی حرکت است. آنها به گمان این که او شاید کوهنوردی باشد که دچار حادثه شده است، به وی نزدیک شده، اما متوجه شدند مرد جوان فوت کرده و بویی نامطبوع از جسد او به مشام می رسد. با دیدن جسد مرد غریبه در ارتفاعات تلو، آنها با پلیس تماس گرفته و ماجرا را اطلاع داده بودند.

زمانی که ماموران بررسی صحنه جرم درحال بررسی وضع جسد بودند، متوجه شدند وسایل شخصی ازجمله مدرک هویتی در کنار وی افتاده است. آنها در ادامه تحقیقاتشان متوجه شدند که این مرد حدود 25 تا 30 ساله است و به نظر می رسد سه تا چهار روز از مرگ او می گذرد، اما به دلیل فاسد شدن جسد بدرستی نمی توانند علت مرگ او را مشخص کنند. این درحالی بود که کارشناسان بررسی صحنه جرم متوجه شدند دو انگشت شست پای مرد فوت شده با طنابی پلاستیکی به هم بسته شده بود. شواهد حکایت از آن داشت که جسد این مرد از مکانی دیگر به ارتفاعات تلو منتقل شده است.