آرشیو یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۲
فن آوری
۸
ازنوع دیگر

رفع مشکل اکانت توئیتر الجزیره

دیروز در حالی که خبرهای متعددی از مسدود و معلق شدن اکانت توئیتر عرب زبان شبکه خبری الجزیره به گوش می رسید و روی صفحه این اکانت نیز عبارتی برای تایید این موضوع نقش بسته بود ولی پس از وقفه ای کوتاه، این اکانت دوباره فعال شد.

به گزارش «ایران»، در حالی خبرها حکایت از به حالت تعلیق درآمدن اکانت توئیتر الجزیره یعنی ajarabic @ داشت که پیش از این نیز این شبکه خبری خبرساز شده بود. الجزیره یکی از معتبرترین و موثرترین شبکه های خبری برای قطر محسوب می شود و با توجه به بحران و تنش های اخیر قطر با کشورهای منطقه، هدف حملات تندی قرار گرفته بود. فعالیت مسئولان و دست اندرکاران این شبکه خبری به حالت معلق درآمده است اما تلاش ها همچنان ادامه دارد تا این اکانت به حالت فعال بازگردد.

در اکانت دیگر توئیتر این سرویس خبری عنوان کردند: ما این موضوع را نشان از یک کار سازمان یافته می دانیم و همه تلاش خود را به کار می گیریم تا این اکانت دوباره فعالیت خود را از سربگیرد. این شبکه خبری در تاریخ 8 ژوئن نیز اعلام کرده بود که هدف حمله بزرگ هکری قرار گرفته ولی با این حال به کار خود ادامه می دهد و با مشکلات موجود مقابله می کند.