آرشیو یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۲
حوادث
۱۷

فیلمی که پلیس را به جنایتکار فراری رساند

گروه حوادث / در جریان تصادف شبانه یک کامیون با خودرو «روآ» و بسته شدن راه در اتوبان آزادگان، راننده یک سواری پراید در اعتراض به بسته شدن گذرگاه با راننده خودروی سواری به مشاجره پرداخت. در جریان این درگیری راننده روآ مجروح شد و پس ازانتقال به بیمارستان جان سپرد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دراین واقعه که ساعت 10 شب دوم خرداد رخ داد، به کلانتری 152 خانی آباد اعلام شد راننده خودرو سواری روآ به نام «جواد»- 42 ساله- که نجار بود و در اسلامشهر زندگی می کرد به علت شدت ضربه ناشی از اصابت جسم سخت جان باخته است.

کارآگاهان با شناسایی و تحقیق از شاهدان صحنه درگیری اطلاع پیدا کردند یکی از شاهدان با گوشی تلفن همراهش از این صحنه نزاع فیلمبرداری کرده است. بلافاصله این تصاویر مورد بررسی دقیق قرار گرفت تا اینکه خودرو پراید شناسایی شد. سپس تصویر صاحب خودرو - «میثم» 32 ساله- از سوی راننده خاور و دیگر شاهدان شناسایی شد.

کارآگاهان اداره دهم با حضور در محل کار «میثم» -واقع در بازار مبل یافت آباد- اطلاع پیدا کردند وی از زمان درگیری مرگبار به محل کارش نرفته است؛ در ادامه کارآگاهان راهی خانه میثم در رباط کریم شدند اما پی بردند او فراری است. بنابراین پس از مذاکره با خانواده او خواستند تا میثم را تسلیم پلیس کنند.

سرانجام صبح شنبه «میثم» با حضور در اداره آگاهی تهران خود را به پلیس معرفی و تسلیم کرد. وی در بازجویی گفت: «شب حادثه به علت تصادف بین دو خودرو خاور و روآ در اتوبان آزادگان ترافیک شدیدی ایجاد شده بود؛ هنگام عبور از کنار آنها، از راننده روآ خواستم تا راه را باز کند که همین موضوع بهانه درگیری من با او شد. بعد هم دراوج خشم وناراحتی در یک لحظه چوب دستی داخل خودرو شخصی ام را برداشتم و به سراغ خودرو روآ رفتم و به تخریب تمامی شیشه هایش پرداختم. راننده روآ قصد داشت مانع از ادامه کارم شود که ضربه ای محکم به سرش زدم که با سری خون آلود روی زمین افتاد و من که تازه متوجه کارم شده بودم، بسرعت سوار ماشینم شده و از محل متواری شدم».

با این اعتراف میثم به اتهام قتل از سوی بازپرس دادسرا بازداشت شد.