آرشیو یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۰
فوتبال ایران
۱۱

سردار آزمون:نباید فقط به صعود قانع شویم

سردار آزمون، یکی از امیدهای اصلی ایران در جام جهانی روسیه خواهد بود. او در لیگ این کشور هم توپ می زند و ایرانی ها امیدوارند، شاهد درخشش او در جام جهانی 2018 باشند. آزمون معتقد است، نباید پس از صعود تیم ملی رها شود و اتفاقا حمایت های بیشتری از کی روش و آنها باید صورت بگیرد. سردار در این باره توضیح می دهد: امیدوارم تدارک خوبی برای تیم ملی در نظر بگیرند. همه ما الان خوشحالیم که تیم ملی صعود کرده، ولی نگرانی هایی هم داریم. اگر می خواهیم در جام جهانی موفق باشیم، باید همین راه خوب را ادامه دهیم.

آزمون معتقد است، اگر تیم ملی می خواهد کارهای بزرگی کند، نباید هیچ کس به شرایط فعلی قانع باشد. او در این باره می گوید: نباید قانع شویم به این که فقط به جام جهانی صعود کرده ایم. اگر قانع شویم، در جام جهانی نتیجه نمی گیریم و فقط سه بازی انجام می دهیم و به ایران برمی گردیم.

سردار در پیش بینی آینده چنین حرف هایی می زند: از همین حالا صددر صد کار ما خیلی سخت تر می شود. الان رقبا با دید دیگری به ما نگاه می کنند. تمام تیم های با قدرت به جام جهانی روسیه می روند و ما هم باید بیشتر کار کنیم و آماده تر شویم. الان نیاز به حمایت داریم و باید بهترین ها در اختیار تیم ملی قرار بگیرد. البته آقای رئیس جمهور از تیم ملی حمایت کردند و ما خیلی امیدواریم شرایط خوبی رقم بخورد.