آرشیو چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۵
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

دیدار مهران مدیری با نوبخت

مهران مدیری صبح روز دوشنبه 29 خرداد دیدار و گفت و گویی صمیمانه در زمینه هنر با محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری داشت. «دورهمی» آخرین برنامه مهران مدیری در تلویزیون بود که پخش آن به تازگی به پایان رسیده است. این دیدار با توجه به مواضع اخیر مهران مدیری علیه دولت، بازتاب منفی علیه او در شبکه های مجازی داشت.

معرفی داوران سه رشته بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان

به گزارش ستاد خبری بیست و چهارمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان، داوران سه رشته گرافیک، تصویرسازی و حجم اعلام شدند. بر این اساس، در رشته گرافیک «قباد شیوا» و «اسدالله چهره پرداز»، در رشته تصویرسازی «مهنوش مشیری»، «محدثه پور جعفری» و در رشته حجم «محمد حسین عماد» و «کامبیز صبری» داوری این رشته ها را برعهده دارند.

اجرای یک رپرتوار در 40 شهر ایران

تور اجراهای «بازعشق» به انتهای مسیر خود نزدیک می شود. این مجموعه کنسرت ها در تابستان امسال با سفر به حدود 15 شهر دیگر و در مجموع با اجرا در بیش از 40 شهر ایران به پایان می رسد. همچنین اوایل شهریورماه 96 آلبوم تصویری این رپرتوار که با کیفیت ویدئویی بسیار بالا (4k) در حال تدوین و آماده سازی است، منتشر خواهد شد.

فراخوان کارگاه «نوشتن برای کودکان»

علی اصغر سیدآبادی از برگزاری کارگاه نوشتن برای کودکان ویژه نویسندگان این گروه سنی خبر داد. کارگاه «نوشتن برای کودکان» این نویسنده در امتداد کارگاه «نوشتن کتاب تاریخی برای کودکان» که سال گذشته توسط او برگزار شده بود، قرار دارد و در آن کسانی که دستی بر قلم دارند، می توانند با چگونگی تالیف کتاب های تصویری برای کودکان آشنا شوند.

پخش مینی سریال «ایستاده در غبار»

سریال «ایستاده در غبار» با محوریت زندگی جاویدالاثر احمد متوسلیان روی آنتن می رود. این مینی سریال به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد از جمعه (9 تیرماه) از ساعت 22:15 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

اهدای تندیس جشنواره بین المللی موسیقی فولکلور گرجستان به گروه «کاغذ رنگی» ایران

تندیس و لوح تقدیر جشنواره بین المللی موسیقی «پرخولی» و فولکلور آرت سال 2017 گرجستان به گروه موسیقی «کاغذ رنگی» به سرپرستی «شهریار بلوچستانی» و مدیریت «مرجان کیانی» از ایران اهدا شد.