آرشیو پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۶
خوانندگان
۱۶
خوانندگان و بازنشستگان

همسان سازی حقوق بازنشستگان

آقای دهقان در تماس با روابط عمومی: از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی هستم. چندین سال است که وعده همسان سازی حقوق بازنشستگان را داده اند اما متاسفانه هنوز اجرا نشده است. امسال افزایش حقوق ما بین 12 تا 14 درصد و استخدام کشوری 27 درصد بود. سوال اینجاست اگر تامین اجتماعی خصوصی است. پس چرا در زمان دادن عیدی با سازمان امور استخدامی همسو می شوید. لطفا رسیدگی شود.

خلف وعده تامین اجتماعی

آقای میرزایی: سازمان تامین اجتماعی خلف وعده کرده و افزایش حقوق فروردین بازنشستگان را پرداخت نکرده است.

پیامک های یارانه ای:

آقای اشرفیان در تماس با روابط عمومی: در ماه گذشته پیامکی برای من آمد که یارانه شما که قطع شده است در 26 اردیبهشت ماه برقرار و واریز می شود. من یک بازنشسته هستم که بیش از یک سال است بازنشسته شدم و حقوقم یک میلیون و 700 هزار تومان است و دختر دانشجو دارم. آیا بالاخره شامل دریافت یارانه می شوم یا خیر؟

منزلت مان را به دست زمان ندهید

خانم تقی پور در تماس با روابط عمومی: برای دریافت کارت منزلت اقدام کردم که در دفاتر پیشخوان دولت هزینه ای از ما دریافت و به جای آن کارت شناسایی بازنشستگی تحویل دادند و گفتند که برای دریافت کارت منزلت باید به سن 60 سالگی برسید. سوال اینجاست کسی که بازنشسته می شود، حقوقش تقریبا نصف می شود. آیا برای پرداخت هزینه های جانبی مثل مترو و اتوبوس و بعضی از مواردی که امکان تخفیف دارد واقعا احتیاج است که 10 سال دیگر صبر کنیم یا اینکه معنی بازنشستگی این است که با افت حقوقی مواجه می شوند و ربطی به سن و سال ندارد.