آرشیو شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۵
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

* مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی امید از امروز با 23 بسکتبالیست در سالن آزادی آغاز می شود و ملی پوشان زیر نظر عباس آقاکوچکی تمرین هایشان را انجام می دهند و قرار است خود را برای حضور در جام ویلیام جونز آماده کنند. پیش از آغاز این مرحله از اردو با نظر سازمان تیم های ملی جواد رحمتی پور سرمربی سابق تیم شیمیدر به کادرفنی تیم ملی امید اضافه شد.او که سابقه حضور در کادرفنی تیم امید را در گذشته نیز داشته در کنار هماد سامری به عنوان همکاران آقاکوچکی کارش را از شنبه شروع می کند.

* رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان در سمت نایب رئیسی اتحادیه آسیا ابقا شد. مجمع عمومی و انتخاباتی اتحادیه تکواندوی آسیا ظهر دیروز با حضور اعضای ATU در هتل «تیرول» شهر موجو کره جنوبی برگزار شد. برای ریاست اتحادیه تکواندو آسیا تنها «کی سوک لی» که از سال 2013 در این سمت حضور دارد، نامزد بود که برای 4 سال دیگر در جایگاه ریاست باقی می ماند. همچنین سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان که پیش از این به عنوان نایب رئیسی اتحادیه تکواندو آسیا را داشت، در سمت خود ابقا شد.

* تیم ملی والیبال نشسته زنان و مردان کشورمان برای شرکت در مسابقات آسیا-اقیانوسیه که کسب سهمیه مسابقات جهانی هلند و بازی های پاراآسیایی 2018 اندونزی را برای تیم ملی والیبال نشسته زنان را دارد، امروز راهی هانگژو چین می شود. این رقابت ها ششم تیر آغاز و تا 12 تیر ادامه خواهد داشت.