آرشیو شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۵۵
اخبار کشور
۳

حضور مراجع تقلید در راهپیمایی روز قدس

آیات عظام ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی و همچنین آیت الله احمد جنتی دیروز با پیوستن به خیل عظیم مردم قم، در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس شرکت کردند.

قم - خبرنگار کیهان: آیت الله مکارم شیرازی روز قدس را یک روز تاریخی دانست و گفت: این راهپیمایی ارکان غاصبان قدس را لرزانده و باعث انسجام داخلی کشور و آزادی قدس شریف می شود. آیت الله نوری همدانی نیز افزود: ملت ایران در کنار ملت فلسطین بوده و تا زمانی که این کشور از وجود رژیم جعلی اسرائیل پاک نشود در صحنه حاضر هستند.

آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری هم افزود: پیام این راهپیمایی به آمریکا این است که ما ترسی نداریم و قدرتمند هستیم. آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی و همچنین رئیس مجلس خبرگان رهبری از حضور باشکوه و وحدت آفرین مردم در این راهپیمایی تقدیر کردند.

گزارش خبرگزاری ها حاکی است مردم سایر شهرها 31 استان کشور نیز دیروز برای حمایت از فلسطینیان مظلوم و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس و ظالمان منطقه و جهان به خیابان ها آمدند تا با لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اشغال بیش از 6 دهه سرزمین قدس را محکوم کنند.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان نیز همراه با سایر هموطنان و مسلمانان برای حمایت از فلسطینیان مظلوم و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس و ظالمان منطقه و جهان روز گذشته به صحنه آمدند و با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر وهابی و آل سعود در این راهپیمایی شرکت کردند. اتحاد مرد و زن شیعه و سنی در این راهپیمایی نشان داد فلسطین مسئله ای فرامذهبی و روز قدس روز اتحاد همه مسلمانان شیعه و سنی و اهمیت این روز برای مسلمانان است و حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس سبب تضعیف رژیم خونخوار صهیونیستی می شود.