آرشیو چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۷
فوتبال ایران
۱۱

بازگشت سردار ایرانی به کازان

سردار آزمون و بازگشت به تیم سابق خودش روبین کازان! روزی که آزمون از این تیم جدا شد خیلی ها امید زیادی داشتند تا او پیشنهادهای خوبی که دارد را مورد بررسی قرار دهد و شاید سر از آرسنال، منچستر و حتی بارسلونا در بیاورد.

سردار البته همه این پیشنهادها را تکذیب کرد اما ظاهرا پیشنهاد اتلتیکو مادرید جدی بود و... با این حال سردار آزمون چرخش عجیبی داشت و انتخابی کرد که همه را انگشت به دهان گذاشت؛ بازگشت به روبین کازان! حضور آزمون در فوتبال روسیه آن هم در شرایطی که قرار است سال بعد در این کشور جام جهانی فوتبال برگزار شود خبر خوبی برای فوتبال ایران است اما شاید هم باعث شود تا این بازیکن جوان و بااستعداد انگیزه خود را از دست دهد و نتواند درخشش خود در روستوف را در تیم سابق تکرار کند.

هر چه هست پیش بینی رسانه های روسی درباره سردار آزمون درست از آب درآمد و مهاجم ایرانی روستوف تصمیم گرفت به خاطر حضور قربان بردیف در روبین کازان به این تیم برگردد تا دوباره زیر نظر مربی محبوبش مشغول کار شود.

روزنامه اقتصاد روسیه نوشته که آزمون بعد از حضور در تست پزشکی باشگاه روبین کازان، به اردوی آماده سازی این تیم در اتریش ملحق شد. اما آنچه باعث شده تا روستوفی ها از این اتفاق ناراحت و پیگیری شکایت و شکایت کشی شوند حضور مخفیانه سردار در تست های پزشکی کازان بوده است.

این حضور که انگار عکس های آن هم منتشر شده،باعث شده تا این بار روستوفی ها به عنوان شاکی ماجرا تصمیم به پیگیری حقوقی و قضایی بگیرند.