آرشیو چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۷
فوتبال ایران
۱۱

نزدیکان رامین می گویند او به استقلال نمی رود

مقصد فقط اروپا

می گویند رامین رضاییان چند بار برای مذاکره با استقلالی ها قرار گذاشته است. قرارهایی که همه آنها به دلیل مسائل مالی به جایی نرسیده است.

بدون شک یکی از مهم ترین نقل و انتقالات تابستانی جابه جایی رضاییان خواهد بود. هواداران پرسپولیس دلهره دارند و هواداران استقلال خنده به لب. خیلی ها دوست دارند بدانند که سرانجام چه می شود و مدافع راست تیم ملی در نهایت به چه تیمی می رود؟ بر اساس اخبار رسیده و طبق گفته یکی از دوستان نزدیک رضاییان او در سال منتهی به جام جهانی نمی خواهد ریسک کند و به جز بازی در اروپا در تیم های دیگری بازی نخواهد کرد. حتی مدیر برنامه های رامین هم از این حرف زده که او به طور قطع در اروپا بازی خواهد کرد. بر اساس شایعات رامین از آلمان، هلند و اسپانیا پیشنهاد دارد و تیمی از بلژیک هم برای جذب او درخواست داده. پیش از این نام دوسلدورف آلمان در بوندس لیگای 2 و خنت بلژیک به عنوان تیم های خواهان رامین شنیده شده بود. حالا ادعای پیشنهادهایی از هلند و حتی اسپانیا هم شده و باید دید رامین در نهایت چه تصمیمی برای فصل پیش رو می گیرد. اما به گفته دوستان نزدیکش او خودش را وارد حاشیه نمی کند و برای این که همچنان در چشم کی روش باشد و با فرض این که با درخشش در جام جهانی می تواند به تیم های بهتری در اروپا برود، به پیشنهاد استقلالی ها نه می گوید.

رقیب اهل مالی برای رامین

یک بازیکن اهل مالی برای حضور در تیمی در بوندس لیگای 2 آلمان رقیب مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان شده است.

تیم فورتنا دوسلدورف که در بوندس لیگای 2 حضور دارد در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب یک مدافع راست است. تیم شهر دوسلدورف علاوه بر رامین رضاییان یک بازیکن دیگر را هم مدنظر دارد. سرمربی تیم فورتنا دوسلدورف سراغ سلیمان کولیبالی رفته که 20 ساله و عضو تیم زیر 23 سال مالی است. کولیبالی عضو تیم باشگاهی کلوب آفریکن تونس است و گویا سرمربی فورتنا دوسلدورف بیشتر از رضاییان روی این بازیکن جوان نظر دارد.