آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۰
سیاسی
۲

اخبار

توییت روحانی به مناسبت سالگرد هفتم تیر

حسن روحانی، رئیس جمهوری روز گذشته در توییتی به مناسبت سالگرد حادثه تروریستی هفتم تیر و شهادت آیت الله سید محمد بهشتی و بیش از هفتاد نفر از یاران اش در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی با یاد کردن از او با عنوان سید مظلومان، نوشت: «بهشتی انواع ناسزاگویی و ظلم های به خود را تحمل می کرد ولی در برابر ظلم به مردم با قدرت می ایستاد.»

حمایت «20:30» از توهین مداح عید فطر به روحانی

بخش خبری بیست و سی صدا و سیما طی یک گزارش جانبدارانه با حمایت خود از مداحی که پیش از نماز عید فطر به رئیس جمهوری روحانی و برجام توهین کرده بود، از وی حمایت کرد. به گزارش جماران، این بخش خبری ضمن معرفی مداح و گفت وگو با شاعر این ابیات، تاکید کرد که «باید از بیان ادبی مشکلات و مطالبات مردم دفاع کرد.»

احضار حامد طالبی، فعال رسانه ای اصولگرا به دنبال حوادث روز قدس

روز سه شنبه سید یاسر جبرائیلی، معاون آموزشی و پژوهشی خبرگزاری فارس در کانال تلگرام خود از بازداشت حامد طالبی خبر داد. حامد طالبی از فعالان رسانه ای مخالف دولت پیش از آن متهم به طراحی تحرکات علیه رئیس جمهوری در راهپیمایی روز قدس شده بود. وی قبلا سابقه بازداشت به دلیل انتشار تصاویر خصوصی منتسب به مینو خالقی منتخب مردم اصفهان در مجلس دهم را نیز دارد. نیمه شب سه شنبه اما در شبکه های اجتماعی خبر آزادی وی مخابره شد. بر این اساس، او صرفا احضار شده و بازداشتی در کار نبود. دیروز نیز مهدی مختاری، دبیر سرویس امنیتی و دفاعی خبرگزاری فارس در توئیتر خود خبر داد که حامد طالبی صبح چهارشنبه مجددا توسط مراجع امنیتی احضار شده است.