آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۳۸۴۱
جامعه
۱۴
پلیس

درگیری بین دستفروشان مرزن آباد و مسافران سر قیمت بلال

روز گذشته اختلاف تعدادی از مسافران با دستفروشان حاشیه جاده در مرزن آباد چالوس به دلیل قیمت بلال به درگیری گسترده و چاقوکشی و مجروح شدن چند نفر منجر شد.

مرکز اطلاع رسانی ناجا با تایید خبر درگیری دستفروشان با مسافران در جاده مرزن آباد-چالوس اعلام کرد: در پی این درگیری 4 نفر دستگیر شدند. در گزارش پلیس آمده است: «به دنبال درگیری تعدادی از اهالی مرزن آباد با تعدادی از مسافران به خاطر قیمت بلال و ایجاد زد و خورد بین دستفروشان حاشیه جاده و برخی از مسافران بلافاصله موضوع در گیری به فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام شد و ماموران پلیس در محل حادثه حاضر شدند. با حضور ماموران پلیس در محل حادثه مشخص شد طرفین دعوا با استفاده از چاقو اقدام به مجروح کردن یکدیگر کرده اند.

این درگیری باعث ترافیک شدید در این محدوده و کندی تردد خودروها شد.» در ادامه اطلاعیه پلیس درباره این حادثه با اشاره به شلیک دو تیر هوایی آمده است: «ماموران پلیس از همان دقایق اولیه حادثه در محل حضور داشتند و تنها برای کنترل وضعیت محل و همچنین متفرق کردن طرفین دعوا اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند.»

براساس این گزارش، در این درگیری 4 تن دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند. سرهنگ علیرضا باقری، معاون اجتماعی- انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری عوامل درگیری و چاقوکشی در منطقه مرزن آباد چالوس گفت: «با هماهنگی قضایی برابر قانون با این افراد برخورد خواهد شد.»