آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
صفحه اول
۱

علی کریمی در یک قدمی نفت تهران

پس از هفته ها کش و قوس سرانجام مذاکره مسئولان باشگاه بحران زده نفت تهران با گزینه های مربیگری این تیم، به توافق اولیه با علی کریمی انجامید.

نفت تهران پس از سپری کردن یک فصل با بحران مالی در نهایت با هدایت علی دایی به عنوان قهرمانی جام حذفی دست یافت تا به عنوان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شناخته شود؛ افتخاری که شاید اگر به دست نمی آمد به کناره گیری نفت تهران از لیگ برتر و فروش امتیاز این تیم می انجامید، اما کسب این افتخار باعث شده که مسئولان باشگاه به صورت کج دار و مریز هم شده به تیمداری خود ادامه دهند.

با قهرمانی در جام حذفی علی دایی و شماری از بازیکنان از این تیم جدا شدند اما در هفته های گذشته از مذاکره باشگاه با گزینه های مختلف برای سکانداری این تیم اخبار ضد و نقیضی به گوش رسید. در این رابطه دیروز حسین قدوسی، سخنگوی باشگاه نفت تهران در گفت وگو با جام جم با بیان این که از حدود یک ماه پیش دو دور مذاکره با علی کریمی و همچنین مذاکره با حمید استیلی و افشین پیروانی به جایی نرسید، افزود: روز چهارشنبه جلسه ای طولانی با کریمی برگزار شد. در این جلسه او بیشتر روی موارد و مسائلی که منجر به موفقیت نفت خواهد شد تمرکز داشت. موضوعاتی از قبیل حل و فصل مسائل مالی بازیکنان، جذب بازیکن جدید و حفظ نفرات فصل قبل، امکانات تمرینی و اردویی. این که او به عنوان یکی از مفاخر فوتبال ایران و آسیا در مذاکرات موفقیت تیم را بر مسائل قراردادی و شخصی خود ارجح دانسته است برای ما بسیار قابل ستایش است.

او افزود: ما با توجه به روند مذاکرات امیدواریم همه چیز به توافق قطعی و امضای قرارداد منتج شود. کریمی در کادر فنی گزینه هایی مدنظر دارد که برخی از آنها را به عنوان گزینه قطعی و برخی را هم به عنوان گزینه احتمالی مطرح کرده است. همچنین با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد از میان گزینه های موجود در بازار نقل و انتقالات، برخی نفرات را به عنوان بازیکنان مدنظر خود به باشگاه اعلام کرده که در حال بررسی نهایی است.

همچنین منصورعرفانیان، سرپرست باشگاه نفت ضمن اشاره به توافقات کلی در جلسه با علی کریمی که بیش از پنج ساعت به طول انجامید، گفت: این یک نشست مثبت بود که می تواند منجر به امضای قرارداد شود.