آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
فرهنگ و هنر
۱۶

موسیقی

کلهر، گروه هلندی را به تهران می آورد

کیهان کلهر، نوازنده بین المللی کمانچه و آهنگساز، همراه با گروه هلندی «رامبراندت تریو» در تهران کنسرت می دهد.

به گزارش فارس، کیهان کلهر و گروه هلندی «رامبراندت تریو» روز 27 آگوست برابر با 5 شهریور در شهر اوترخت هلند روی صحنه می روند و سپس در تاریخ 7 مهر در لندن کنسرت می دهند. این گروه در تهران نیز همراه کیهان کلهر روی صحنه خواهند رفت. این گروه هلندی به غیر از همکاری با کیهان کلهر با موسیقی دانان ایرانی دیگری چون حسین علیزاده و حسام اینانلو همکاری داشته اند. آلبوم مشترک «رامبراندت تریو» با کیهان کلهر نیز به احتمال فراوان تا پایان سال جاری توسط نشر معتبر ECM روانه بازار خواهد شد.

فردا با محمد علیزاده در سیدنی

محمد علیزاده پس از برگزاری کنسرت های موفق در شهرهای بریزبین و پرت همراه گروهش؛ وارد شهر سیدنی شدند.

به گزارش ایلنا، محمد علیزاده که هم اکنون برای برگزاری تور بین المللی کنسرت های خود در قاره اقیانوسیه به سر می برد؛ بعد از برگزاری کنسرت های خود در روزهای اخیر فردا جمعه 30 ژوئن 2017 (9 تیر ماه جاری) در شهر سیدنی و همچنین در روز شنبه یکم جولای 2017 (دهم تیر ماه جاری) در شهر ملبورن به اجرای کنسرت موسیقی پاپ خواهد پرداخت.

محمد علیزاده سال گذشته به همراه اعضای ارکسترش؛ تعداد اجراهای کنسرت خود در تهران را به 46 سئانس و شهرستان ها را به بیش از 105 سئانس کنسرت رسانده بود و مجموعا با اجرای بیش از 150 سئانس رکورددار برگزاری کنسرت موسیقی پاپ ایران در بعد از انقلاب در کشور محسوب می شود.