آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
ورزش
۹

بولت، از ادامه مسابقات تا تمرین با دورتموند

همین چند هفته پیش که یوسین بولت، سریع ترین مرد جهان آخرین مسابقه دوی 100 متر را در زادگاهش جامائیکا برگزار کرد، گفت قصد دارد پس از مسابقات جهانی امسال از ورزش دوومیدانی خداحافظی کند. اما رسانه های ورزشی که این روزها عکس های حضور او در تمرینات تیم فوتبال دورتموند را ثبت کرده اند، حرف های تازه تری از این قهرمان جهان در مورد آینده ورزشی اش شنیده اند.

یوسین بولت، قهرمان دوهای 100 متر و 200 متر جهان در صحبت های خود اظهار کرد که هنوز درباره این که بعد از مسابقات قهرمانی جهان به کار خود در دوومیدانی ادامه دهد، تصمیم نگرفته است. این دونده 30 ساله که هشت مدال طلای المپیک و 11 مدال طلای جهان دارد، اعلام کرد که روز دوشنبه با مربی خود گلن میلز درباره زمان بازنشستگی اش صحبت کرده و آن دو هنوز در این باره تصمیمی نگرفته اند. بولت در این باره، اظهار کرد: من تا زمان مسابقات قهرمانی جهان نگرانی در این باره ندارم. در حال حاضر تنها به فکر به پایان رساندن فصل هستم. من دوست دارم که تماشاگران را سرگرم کنم. من دوست دارم که از هر لحظه مسابقات لذت ببرم. اگر در استادیوم بنشینم و بازی ها را فقط تماشا کنم این اتفاق نمی افتد.

سریع ترین مرد جهان علاقه زیادی به فوتبال دارد، این روزها در تمرین دورتموند دیده می شود. او پیشتر بارها گفته بود که دوست دارد حضور در منچستریونایتد را تجربه کند اما این بار تغییر موضع داد و به دنبال پوشیدن پیراهن دورتموند است. او در این مورد گفت: چند روز است که با بوروسیا دورتموند تمرین می کنم. اجازه بدهید که ببینیم نتیجه کار چه می شود. اگر همه چیز به خوبی پیش رود با این تیم قرارداد امضا می کنم و اگر هم شرایط خوب نبود سکوت می کنم.