آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
حوادث
۱۹

ناپدید شدن 2 خواهر نوجوان بعد از دوستی تلگرامی

دختر 15 ساله بعداز دوستی تلگرامی با جوانی، همراه خواهرش از خانه شان در پایتخت خارج شد و دیگر بازنگشت.

به گزارش جام جم، دو روز پیش زنی با حضور در دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن دو دختر 13 و 15 ساله اش خبر داد و برای یافتن آنها کمک خواست.

شاکی به مرشدلو قاضی کشیک دادسرا گفت: من همراه دو دختر 13 و 15 ساله ام در خانه بودیم. آنها صبح دوشنبه به بهانه این که می خواهند برای تفریح و خرید به یکی از مراکز خرید در حوالی محله عباس آباد بروند، از خانه بیرون رفتند. با طولانی شدن غیبت آنها با تلفن همراهشان تماس گرفتم که پاسخگو نبودند. بعد از ساعتی متوجه شدم گوشی هایشان را در خانه جا گذاشته اند.

وی افزود: مدارک و کارت های بانکی شان در کمدهایشان بود، فقط مقداری پول برداشته بودند. همه جا را جست وجو کردیم. سراغ دوستانشان رفتیم اما کسی از دخترانم خبری نداشت. حتی بیمارستان های سطح شهر و پزشکی قانونی را هم برای یافتن فرزندانم جست وجو کردیم اما اثری از آنها نبود. می ترسم بلایی برسر دخترانم آمده باشد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی ماموران اداره آگاهی تحقیقات برای یافتن ردی از سرنوشت دو خواهر گمشده را آغاز کردند تا این که متوجه شدند دختر 15 ساله خانواده با پسری جوان در تلگرام دوست شده و روز دوشنبه با او قرار داشته است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد وقتی خانواده شاکی با شماره تلفن آن مرد تماس گرفته و با التماس از او خواسته اند خبری از دختران بدهد، پسر جوان پاسخ درستی به آنها نداده و تلفن خود را خاموش کرده است.

جست وجوها در این باره ادامه پیدا کرد و معلوم شد، دختر 15 ساله از چند ماه پیش با پسر جوان در تلگرام دوست شده و روز دوشنبه نیز قرار ملاقاتی با وی داشته که همراه خواهرش به محل ملاقات رفته و از آن موقع به بعد ناپدید شده اند.

با مشخص شدن این موضوع روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تلاش پلیس برای بازداشت پسر جوان و رازگشایی از سرنوشت این دو خواهر نوجوان ادامه دارد.