آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
حوادث
۱۹

سقوط مرگبار دختر جوان از خانه پسر مورد علاقه اش

همزمان باسقوط مرگبار دختری جوان ازطبقه سوم خانه پسر مورد علاقه اش دو پسر و یک دختر در ارتباط با این ماجرا بازداشت شدند.

به گزارش جام جم، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح سه شنبه یکی از ماموران کلانتری 127 نارمک در تماس با قاضی سجاد منافی آذر، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، او را در جریان سقوط مرگبار دختری جوان از طبقه سوم آپارتمانی در یکی از محله های شرق پایتخت خبر داد.

بازپرس جنایی همراه تیم بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شده و با جسد دختری جوان در آنجا رو به رو شدند.

ماموران به تحقیق از همسایه ها پرداختند که معلوم شد دختر فوت شده مهمان پسری جوان در طبقه سوم بوده است. همسایه ها با دیدن جسد، سراغ پسر جوان رفته بودند که صدای چند نفر را در خانه شنیده بودند اما هرچه در زدند صاحبخانه در آپارتمان را باز نکرده بود.

ماموران سپس با حکم قضایی وارد این خانه شده و پسر صاحبخانه و دختر و پسر جوان دیگری را در آنجا بازداشت کردند. این سه نفر برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شدند. آنها در بازجویی اولیه مدعی شدند با دختر جوان آشنایی ندارند. زمانی که ماموران در بازرسی از خانه آنها مدارک متعلق به دختر فوت شده را یافتند، بناچار سکوت خود را شکستند.

کامران پسر صاحبخانه به افسر تحقیق گفت: شیوا دختر مورعلاقه ام بود. دوستم و دختر مورد علاقه اش دوشنبه شب مهمان من بودند. به همین خاطر در تماس با شیوا از او خواستم او نیز به خانه ام بیاید. آن شب بعد از شام، مشروب خوردیم و به خاطر خستگی خوابیدیم. ساعت 8 و 30 دقیقه صبح سه شنبه، با شنیدن صدای سقوط سراسیمه از خواب بیدار شدم. زمانی که به سمت تراس آپارتمان رفتم، در آنجا باز بود. به حیاط نگاهی انداختم، دیدم که دختر جوانی غرق در خون در حیاط افتاده است. صدای فریاد همسایه ها شنیده می شد. به سمت اتاق که بازگشتم، متوجه شدم شیوا نیست. دوباره به حیاط نگاهی انداختم که متوجه شدم دختر فوت شده، شیواست. نمی دانم به چه دلیلی خودکشی کرده است.

دو مهمان خانه او نیز گفته های پسر جوان را تائید کردند. این سه نفر بازداشت شدند و تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.