آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
فوتبال ایران
۱۱

مدافع استقلال: می خواهیم قهرمان شویم

یعقوب کریمی، مدافع چپ استقلال که نزدیک بود در فهرست جدید تیم جایی نداشته باشد، به دلیل عدم جذب بازیکن در این پست، سرانجام ماند و دوباره رقیب میلاد زکی پور شد.

کریمی، فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال نداشت، ولی امیدوار است در فصل آینده بتواند جبران کند و عملکرد خوبی داشته باشد. کریمی درباره تمدید قراردادش می گوید: «خدا را شکر اتفاقی که دوست داشتم، افتاد. خودم می خواستم در استقلال بمانم. باشگاه هم به من پیشنهاد تمدید قرارداد کرد و سریعا آن را پذیرفتم. امیدوارم بتوانم در فصل جدید عملکرد خوبی در استقلال داشته باشم.»

عملکرد استقلال در نقل و انتقالات از نظر خیلی ها خوب بود. یعقوب کریمی هم در این باره توضیح می دهد: «بازیکنان خوبی به استقلال آمده اند و باشگاه هم قرارداد بازیکنان را تمدید کرد. امیدوارم همه بدانند به چه باشگاه بزرگی آمده اند و استقلال چه تیم بزرگی است. البته قطعا همه می دانند. ما هم که تمدید کرده ایم قطعا تلاشمان این است تا بهترین عملکرد را در تیم داشته باشیم.»

«آبی ها سال بعد جزو مدعیان قهرمانی خواهند بود.» یعقوب کریمی هم در این باره می گوید: «آقای منصوریان نفراتی را به استقلال آورده است که همه برای قهرمانی تلاش کنند. فکر می کنم تیم خوبی داریم و باید تلاش کنیم بهترین نمایش را داشته باشیم. ما در سه چهار سال گذشته همیشه در کورس قهرمانی حضور داشتیم و می خواهیم این فصل بدون اشتباه بازی کنیم و قهرمان شویم.»