آرشیو پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۵۸
فوتبال ایران
۱۱

رحمانی: خیلی از نکات فنی فوتبالم را مدیون آقا مجید هستم

آرامش پیکان مرا به روزهای اوج برمی گرداند

هافبک جدید تیم فوتبال پیکان می گوید با آرامشی که در این تیم کسب می کند، می تواند به روزهای خوب خود برگردد.

بختیار رحمانی که روز سه شنبه با امضای قراردادی دو ساله رسما به پیکان پیوست، درباره حضور در پیکان و دلایل انتخابش گفت: قبل از هر چیز باید بگویم خیلی خیلی خوشحالم که دوباره این افتخار نصیبم شد که شاگرد آقای جلالی شوم. در این مقطع زمانی و بعد از اتفاقاتی که در یک سال اخیر برایم افتاد، خیلی مهم بود که در تیم جدیدم آرامش داشته باشم.

هافبک جدید پیکان افزود: احساس کردم در باشگاه پیکان محیط آرام برایم مهیاست و آرامشی را که دنبال آن هستم در اختیار من قرار می دهد. حالا به تیمی آمده ام که هم سرمربی اش را کامل می شناسم و هم خیلی از بازیکنانش دوستان نزدیکم هستند. خیلی از آنها هم در روزهای اخیر به من لطف داشتند و مرا به حضور در پیکان ترغیب کردند. ضمن این که می دانم مدیریت بسیار خوبی در راس این تیم قرار دارد و همه اینها باعث شد پیکان را برای ادامه فوتبالم انتخاب کنم. با اطمینان می گویم آرامش پیکان مرا به روزهای خوبم برمی گرداند.

رحمانی با بیان این که در این چند روز خیلی فکر کرده و مطمئن است تصمیم درستی گرفته، خاطرنشان کرد: از تمام تیم هایی که به من پیشنهاد کرده بودند تشکر می کنم، اما در این مقطع زمانی ترجیح دادم دوباره با آقای جلالی کار کنم به دلیل این که خیلی از نکات فنی فوتبالم را مدیون او هستم. امیدوارم در پیکان به همراه آقا مجید و بازیکنان تیم فصل خیلی خوبی داشته باشم و فقط به موفقیت بزرگی که در انتظارمان است، فکر می کنم.

پیکان؛ چهارمین تیم بختیار در 13 ماه اخیر

بختیار رحمانی در حالی از تیم جدید خود رونمایی کرد که پیکان چهارمین باشگاه این بازیکن در 13 ماه اخیر محسوب می شود. رحمانی در لیگ پانزدهم، بازیکن تراکتورسازی تبریز بود و در چهاردهم خرداد 95 استقلالی شد. دوران بختیار در استقلال موفقیت آمیز نبود و او در 28 دی 1395 پس از نیم فصل حضور در استقلال به تیم اسبقش فولاد خوزستان برگشت. رحمانی که یکی از اعضای تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 بود در فولاد هم دوام نیاورد و راهی پیکان شد. به این ترتیب او در یک سال اخیر سه بار تیم عوض کرد.