آرشیو شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۷۱
ورزش
۱۱

پایان عصرتک محوری

معرفی هیئت مدیره استقلال نشان می دهد که می توان روی برنامه دار بودن باشگاه برای سازه های عمرانی و ایده های اقتصادی حساب کرد چرا که تصمیم های تک نفره تمام می شود. اگرچه این انتخاب ها دیر انجام شد و استقلال

نقل و انتقالات را سپری کرد و به این ترتیب اعضای هیئت مدیره در ترسیم شکل و شمایل سال آینده این تیم نقشی نخواهند داشت اما باید گفت همین حالا هم این معرفی برای استقلال می تواند مفید باشد. قریب، قراب، ملکی، افتخاری وزمانی ترکیب پنج نفره هیات مدیره استقلال هستند. استقلال در بدترین حالت حالا هیئت مدیره ای دارد که احتمالا خنثی نیستند و دارای رای هستند و در واقع استقلال مسیری را می رود که دو، سه سالی بود که نمی رفت.

درواقع عیب دیروزاستقلال این بود که آینده درآن دیده نمی شد و همه چیز معطوف بود به تیم بزرگسالان و نتایج آن اما شاید ازاین به بعد این باشگاه بتواند برای سازه های عمرانی و پیشرفت های اقتصادی هم برنامه ریزی هایی داشته باشد. به هر حال این هیئت مدیره شاید مثل هیئت مدیره های قبلی بی اثر و کم اثر نباشد و این موضوع می تواند اختلاف هایی را هم دراستقلال ایجاد کند. در واقع حالا استقلال هیئت مدیره ای دارد که تجربه باشگاه داری دارد و حرف هایش بی پشتوانه نیست.