آرشیو شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۷۱
ورزش
۱۱

گوناگون

تکواندو سوم جهان شد

تیم تکواندوی ایران که عنوان قهرمانی دوره قبل رقابت های جهانی را دراختیار داشت درنهایت با سه مدال نقره و برنز روی سکوی سوم ایستاد. کره جنوبی با سه طلا و یک برنز روی سکوی نخست ایستاد و روسیه با یک طلا، سه نقره و یک برنز نایب قهرمان شد.

نقره جهانی برگردن علیزاده

کیمیا علیزاده، بانوی ملی پوش تکواندوی کشورمان بعد از کسب مدال برنز المپیک و جهانی، با شکست برابر رقیبی از ساحل عاج به نشان نقره جهان دست پیدا کرد.

کریمی با نفت به توافق رسید

علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم نفت برای حضور در لیگ هفدهم با مسئولان این باشگاه به توافق نهایی رسیده اما هنوز قراردادی امضا نشده است.

قاضی به تیم پدیده پیوست

محمد قاضی دیروز با حضوردرباشگاه پدیده و پس از توافق با مدیران این باشگاه با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال پدیده پیوست.قاضی سابقه حضوردرتیم های پرسپولیس، استقلال وصبا را نیزدارد.

بازگشت جباری به استقلال

مجتبی جباری هافبک فصل گذشته تیم فوتبال الاهلی قطر که سابقه حضور در تیم ملی ایران را نیز دارد با قراردادی دو ساله به تیم استقلال بازگشت تا تیم منصوریان تکمیل شود.

قهرمانی دانش آموزان درجهان

تیم منتخب دوومیدانی دانش آموزان ایران در مسابقات جهانی دانش آموزی جهان که در کشور فرانسه برگزار شد، رتبه نخست را کسب کرد.

تجلیل از دونده المپیکی

مسئولان برگزاری دوی ماراتن استرالیا از محمدجعفر مرادی، دونده ماراتن کشورمان به عنوان یکی از نفرات شرکت کننده که از خط پایان المپیک ریو عبور کرد، تجلیل کردند.

سپاهان ازمرزخارج نمی شود

بازیکنان سپاهان قراربود اردوی پیش فصل خود را دراروپا برگزار کنند اما آن ها سفری به خارج از ایران نخواهند داشت و اردوی خودشان را درداخل کشوربرگزار می کنند.

والیبال از صعود باز ماند

تیم ملی والیبال جوانان ایران با قبول شکست برابر تیم قدرتمند لهستان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های والیبال قهرمانی جهان باز ماند.