آرشیو دوشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۶۱
اخبار کشور
۳

وصفی از یار «سفر کرده»

برخی نه تنها در زندگانی دنیایی و ظاهری خود مهم و اثربخش اند که در دوران سفرشان به جهان باقی نیز گویی همچنان پرتوافشان و منبع و مصدر برکات اند. اینان که به واسطه ایمان الهی و تقوا سرآمد بودند، در جهان خاکی، ره توشه سرای ابدی را با نگاهی متعهدانه و اخلاصی سترگ فراهم آوردند و این است رمز ماندگاری نگاه و استمرار برکات اعمال نکوی گیتیانه شان!

برادر «سفر کرده» مان مرحوم آقای «حمید نجفی» مدیرمسئول روزنامه «کیهان انگلیسی»، از تبار همانانی است که توصیفشان رفت و در شمار عزیزانی است که در وادی «خوبی ها»، نام و راهشان، مثال زدنی می نماید! مومنی که تجلی اخلاص و دیانتش در بیان و قلم منزه او، پیدا بود و در همه آنات زندگی کوشید که عاشقانه رسالت الهی و تکلیف دینی خود را به انجام رساند. وی رسانه را ظرفی و ابزاری می دید که می توان بدان، آموزه های اسلامی و مکتب آسمانی اهل بیت(ع) را رو به فرهنگ های گوناگون عرضه داشت و تبلیغ نمود. با وجود کسالت، متانت و پایداری خود را در مسیر حرفه ای به خوبی نگاهبانی کرد و با اتکا به بینش و سوادش، پیام دین و انقلاب مردم ایران را به دیگر شیوه و زبانی، بدون لکنت و لغزش، منتشر نمود.

در اولین سالگرد درگذشت همکار و یارمان و سرباز رسانه ای انقلاب؛ مهربانی ها و مجاهدت های فرهنگی وی را به یاد می آوریم و نام و یادش را گرامی می داریم!