آرشیو سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۴
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

تمدید کنسرت «آواز پارسی» یک روز پس از آغاز بلیت فروشی

پس از موفقیت تور «ناگفته»، بلیت فروشی طرح «آواز پارسی، افسانه و مهر» حافظ ناظری و استاد شهرام ناظری از روز دوشنبه، برای روزهای 10 و 11 مرداد ماه در تالار بزرگ وزارت کشور در تهران آغاز شد که با توجه به استقبال مخاطبان و پایان ظرفیت، تنها پس از گذشت یک روز، در تاریخ 12 و 13 مردادماه نیز تمدید شد.

همنشینی آب و رنگ در خانه فرهنگ شیخ هادی

تصاویر همنشینی آب و رنگ در نمایشگاه «نقش و رنگ» از 10تیر هر روز از ساعت 9 تا 19 به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، خانه فرهنگ شیخ هادی در معرض تماشای علاقه مندان است.

سینما «آزادی» در کمیته تخلفات شورای صنفی

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: پرونده سینما آزادی به دلیل اکران نکردن فیلم «اکسیدان» به شورای تخلفات این شورا ارجاع داده شد.

«خیام» بهروز غریب پور در انتظار مجوز

بهروز غریب پور سرپرست گروه تئاتر «آران» اعلام کرد که اپرای عروسکی «خیام» در انتظار اخذ مجوز شورای ارزشیابی و نظارت است تا اجرای عمومی خود را آغاز کند.

برگزاری مراسم نکوداشت 75 سالگی علی اکبر فرهنگی

مراسم نکوداشت 75 سالگی دکترعلی اکبر فرهنگی دیروز با حضور جمعی از اهالی رسانه و استادان ارتباطات در خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

«جاودانگی» بهترین فیلم جشنواره ایتالیا

فیلم سینمایی «جاودانگی» به کارگردانی مهدی فرد قادری موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم پانزدهمین دوره جشنواره فیلم ایسچیا ایتالیا شد.

اعلام زمان برگزاری یازدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت»

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» که مهم ترین رویداد سینمای مستند ایران است، از 19 تا 26 آذرماه 1396 در شهر «تهران» برگزار خواهد شد.

حضور رهبرارکستر سرشناس ایتالیایی در تهران

«ریکاردو موتی» رهبر ارکستر ایتالیایی به ایران آمد تا دو کنسرت برگزار کند. برنامه اول پنجشنبه 15 تیرماه از ساعت 19 در تالار وحدت اجرا می شود و زمان برگزاری کنسرت دوم، شنبه 17 تیرماه در شهر راوانا است.