آرشیو پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۰۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260
sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

اتوبوس های شرکت واحد؛ گاماس گاماس: چرا برخی اتوبوس ها از جمله اتوبوس های میدان بهارستان به کوهسار و بلوار ابوذر از ایستگاه مبدا با 20 کیلومتر سرعت و گاماس گاماس رانندگی می کنند؟

محمد سیدین

نارضایتی از افزایش کرایه ها: اکنون هم فاصله سفرها کاهش یافته و هم کرایه ها چند برابر گران و غیر قابل تحمل شده است و رئیس شورای شهر از مدت ها قبل ساز افزایش کرایه ها را کوک و در بوق و کرنا کرد و به فکر جیب های خالی مسافران کم درآمد نیست. چرا مسئولان هیچ مخالفتی برای افزایش کرایه ها نکردند و چرا مردم باید تاوان تصمیم گیری های عجولانه شورای شهر را بدهند؟

زهرا خراسانی

تعمیرگاه در منطقه مسکونی: ساکنان خیابان پیروزی، خیابان شکوفه از شهرداری منطقه 14 تقاضا دارند تعمیرگاه های مکانیکی، تعویض روغنی و سپرسازی اطراف کوچه های قریب و رازی را به محلی غیرمسکونی انتقال دهند تا اهالی و رهگذران برای رفت وآمد مشکلی نداشته باشند.

احمد بخشیانی

گلایه از ایستگاه جوادیه: ایستگاه مترو جوادیه سنگلاخ است و مسافرانی که از ایستگاه مربوط استفاده می کنند باید کفش های آهنی بپوشند تا بتوانند از روی سنگلاخ عبور کنند!

ابوالفضل از تهران

تاخیر در خدمات رسانی: پنجشنبه هشتم تیر در پایانه 17شهریور نازی آباد به راننده خط پایانه فیاض بخش گفتم اتوبوس کی حرکت می کند؟ گفت ساعت 18:15. چون هوا گرم بود و اتوبوس هم پرده و کولر نداشت، 15 دقیقه معطلی یعنی وقت کشی! درحالی که سه دستگاه اتوبوس هم در نوبت بودند، آیا این گونه خدمات به مسافران عاقلانه است؟

علی از تهران

خودرو خدمت یا خانواده؟ خودروهای دولتی باید در اختیار ادارات دولتی و کارهای اداری باشد، اما برخی مواقع در خدمت خانواده روسا و مدیران برای کارهای شخصی است و ماموران راهنمایی و رانندگی هم هیچ کاری به این گونه تخلف ها ندارند!

عرفان از تهران