آرشیو پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۰۴
ورزش
۱۸

قهرمانی والیبال نشسته ایران در خلا استراتژی

اصغر حسنوند

رقابت های والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه 2017 چین که در شهر هانگژو از ششم تا یازدهم تیر برگزار شد، با قهرمانی تیم والیبال نشسته آقایان و سومی بانوان و کسب سهمیه جهانی همراه شد. کاروان والیبال نشسته کشورمان در حالی پا به هانگژو چین گذاشت که هادی رضایی، مدیر تیم های ملی والیبال نشسته، از تغییر 50 درصدی در تیم بانوان نسبت به پاراالمپیک ریو خبر داد که باید آن را به فال نیک گرفت. در تیم آقایان نیز فقط اضافه کردن یک بازیکن و ترکیبی متغیر از سال های اخیر را شاهد بودیم. فارغ از این مباحث فنی و جاری، آن چیزی که باید به آن پرداخت، نه مباحث فنی بلکه پیرامون مدیریت و هدایت تیم های والیبال نشسته کشورمان چه در زمان حال و چه در افق پیش رو است، چراکه کسب پیروزی با اختلاف امتیازات فاحش سوژه ای را برای آنالیز بر جای نمی گذارد!

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.