آرشیو پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۴
ورزش
۱۸

استیلی: اجازه بدهید طارمی برود

حمید استیلی یکی از پیشکسوتان خوشنام فوتبال ایران با آن که سمتی در پرسپولیس ندارد؛ اما هنوز مانند هواداران این تیم نگران است. با او درباره پرسپولیس این روزها حرف زدیم:

پرسپولیس با یکی از بازیکنان موفق فوتبال عراق قرارداد امضا کرد.

من بازی بشار رسن را ندیدم؛ اما شنیدم بازیکن خوبی است. امیدوارم او عاقبتی مانند کرار پیدا نکند. کرار حاشیه های فراوانی پیدا کرد چون از روز اول، او را به درستی مدیریت نکردند.

خریدهای این فصل را چطور دیدید؟

پرسپولیس خریدهای خوبی داشت. بازیکنان خوبی جذب شدند. منشا می تواند در این تیم آقای گل شود. بازی های او را در پیکان دیدم. البته باید او را به خدمت تیم درآورد. مهاجم کمی باید خودخواه باشد؛ اما خودخواهی زیاد، منافع تیم را خطر می اندازد.

مهدی طارمی مانند فصل قبل، بحث اول پرسپولیس در این روزهاست. نظر شما درباره او چیست؟

او فصل قبل هم به لیگ ترکیه رفت و برگشت. حالا هم بحث حضور او در لیگ های ترکیه و یونان مطرح است. گفته اند او در پرسپولیس می ماند ولی حرکت عملی برای اثبات این ادعا ندیدیم. من معتقدم اگر دل مهدی با پرسپولیس نیست، نباید عذابش دهند. مهدی بازیکن خوبی است؛ اما بازیکن باید دلش با تیم باشد تا 100 درصد عملکردش را در زمین ببینیم. اگر دل او با تیم نیست، به او اجازه بدهند به هر تیمی که دوست دارد برود. من معتقدم مدیران پرسپولیس نباید زمان را از دست بدهند. یک جواب قاطع از مهدی بگیرند. یا می ماند یا می خواهد برود. اگر می خواهد برود، زمان را از دست ندهند و بلافاصله یک مهاجم خوب جذب کنند تا تیم در فصل آتی به مشکل برنخورد. این فصل، ما هم لیگ برتر و جام حذفی را داریم، هم ادامه فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا و هم فصل جدید لیگ قهرمانان را. برای این 4 میدان، پرسپولیس باید مجهز باشد و به اندازه کافی بازیکن بگیرد.