آرشیو شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۷۷
اجتماعی - ورزش
۱۱

گوناگون

رکابزنان به مدال برنزرسیدند

نمایندگان کشورمان در مسابقات دوچرخه سواری کاپ ژاپن صاحب دو مدال شدند. امیر حسین جمشیدیان موفق به کسب مدال برنز شد.همچنین بانوان نیز صاحب نشان برنز شدند.

زندی، تماشاگر ویژه دربی

فریدون زندی که این روزها درآلمان زندگی می کند قصد دارد برای دیدار با دوستان سابق و همچنین تماشای دربی به بیله فلد برود.دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تیر درآلمان برگزارخواهد شد.

کمک جهانی به دوومیدانی

در رقابت های دوومیدانی آسیا کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی با مدیرامور بین الملل اتحادیه جهانی دوومیدانی دیدار کرد.دراین دیدارقرارشد اتحادیه جهانی مبلغ 15 هزار دلار را به ایران پرداخت کند وفرایند آن درحال انجام است.

پرتاب حدادی به طلا خورد

در رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا و در فینال پرتاب دیسک احسان حدادی و محمد صمیمی به مصاف رقبای خود رفتند. درپایان احسان حدادی موفق شد. مدال طلا را از آن خود کند و شروعی خوب در این مسابقات داشت.اما صمیمی از کسب مدال آسیا بازماند.

پیروزی پرسپولیس دراوکراین

تیم پرسپولیس که خود را برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر و ادامه لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند در دیداری تدارکاتی برابر تیمی از اوکراین با 4 گل پیروز شد. منشا، خلیلی زاده،

احمدزاده و علیپور برای پرسپولیس گل زدند.

پهلوان کشور حذف شد

صادق زاده دارنده بازوبند پهلوانی سال 95 با نتیجه 7 بر 4 مغلوب امین طاهری دارنده مدال نقره جوانان جهان شد تا با این شکست از جمع مدعیان سنگین وزن تیم ملی خارج شود.

قهرمانی بانک سرمایه درآسیا

تیم والیبال بانک سرمایه که به عنوان نماینده ایران به فینال جام باشگاه های آسیا راه یافته بود با نتیجه سه بر صفر و مقتدرانه حریف ژاپنی را از پیش رو برداشت تا برای دومین دوره پیاپی عنوان قهرمانی این رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

رستمی: برای مدال کمک می خواهم

قهرمان المپیک پس از استعفای انوشیروانی از سرمربیگری تیم ملی وزنه برداری گفت: برای او آرزوی موفقیت دارم اما هرکسی مسئول زندگی خودش است. کیانوش رستمی گفت: تمام تلاش خودم را می کنم که بهترین نتیجه را بگیرم.و دراین راه به کمک مسئولان نیاز دارم.