آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۸
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

محمدرضا هنرمند: حاشیه های «اکسیدان» سوءتفاهم است

محمدرضا هنرمند با اشاره به حاشیه های اخیر فیلم سینمایی «اکسیدان» گفت: «فیلم «اکسیدان» را دیدم و در مورد حواشی ای که برایش ایجاد شده است، می توانم بگویم قطعا حواشی بی ارزشی است و به هیچ وجه توهینی صورت نگرفته است.»

تمدید کنسرت - نمایش «سی»

کنسرت - نمایش «سی» با حضور همایون شجریان و سهراب پورناظری برای روزهای 20 و 22 مردادماه تمدید شد.

تاکید یک نماینده مجلس بر اجرای قانون در مورد اکران فیلم ها

طیبه سیاوشی شاه عنایتی (عضو کمیسیون فرهنگی مجلس) در مورد نامه اخیر نمایندگان مجلس مبنی بر توقیف فیلم های «مادر قلب اتمی» و «اکسیدان» گفت: تصمیم برای اکران یا اکران نکردن فیلم ها باید از مجاری قانونی اتخاذ شود نه رفتارهای جنجال برانگیزانه.

ادامه فرآیند درمانی مجید انتظامی در بیمارستانی دیگر

مجید انتظامی که چند روز قبل به دلیل خونریزی دستگاه گوارش در بیمارستان بستری شده بود، از ادامه روند درمانی خود در یک بیمارستان دیگر خبر داد.

عذرخواهی «کامبیز دیرباز» از خبرنگاران

ایران: کامبیز دیرباز درباره حاشیه های دیدار خبرنگاران با عوامل سریال «زیر پای مادر» که 24 خردادماه برگزار شد و با واکنش عجیب و توهین آمیز بهناز جعفری به خبرنگاران همراه بود در یک برنامه تلویزیونی گفت: من خانم جعفری را سال هاست که می شناسم و مطمئنم که اگر او هم اکنون در این برنامه حضور داشت عذرخواهی می کرد. این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه رفتار خانم جعفری در آن لحظه دست خودش نبوده ادامه داد: بینی و بین الله شروع کلام توهین آمیز از طرف خانم جعفری بود، خود وی نیز از این کار ناراحت است و من به جای بهناز جعفری از آن خبرنگار محترم و تمام خبرنگارانی که از این حرکت دلخور شدند عذرخواهی می کنم.

اقدام قضایی علیه سارقان ادبی آثار «نیما»

وکیل «شراگیم یوشیج» فرزند نیما یوشیج از اقدام قضایی علیه برخی از ناشرانی که حق مالکیت آثار نیما یوشیج را نادیده گرفته اند، خبر داد.