آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۶۶
حوادث - اخبار کشور
۱۱

کشف یک و نیم تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 503 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران انتظامی استان کشف و ضبط شد.

سرتیپ حسین رحیمی روز جمعه اظهار کرد: اعضای یک باند بزرگ که با استفاده از خودروهای کوهستانی از مناطق صفر مرزی مواد مخدر را به منطقه سراوان منتقل و پس از دپو به عمق کشور حمل می کردند، توسط تیم های اطلاعاتی پلیس شناسایی شده و تحرکات آنها زیر نظر قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از کنترل نامحسوس این باند طی چند هفته، اعضای این باند در حالی که با یک دستگاه خودرو وانت در حال جابه جایی موادمخدر در منطقه آسپیج شهرستان سراوان بودند، توسط تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس شناسایی شده و به محض ورود به کمین ماموران، به صورت مسلحانه با آنها درگیر شدند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان مسلح با تغییر مسیر ناگهانی قصد فرار از منطقه به همراه محموله موادمخدر را داشتند، اضافه کرد: پس از حدود نیم ساعت درگیری مسلحانه و هدف قرار گرفتن خودروی حامل موادمخدر، سوداگران مرگ که توان مقابله با تیم های عملیاتی پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، از محل متواری شدند.

در این عملیات ماموران انتظامی موفق به دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر شدند.