آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۳۸
فن آوری
۸
آن سوی خبر

قابلیت های جدید «اینستاگرام»

اینستاگرام برای جذب مخاطبان بیشتر هر روز امکانات قابل توجهی به این شبکه اجتماعی اضافه می کند. در همین راستا بتازگی زبان اینستاگرام فارسی شده و حالا دیگر دسترسی به تنظیمات برای فارسی زبانان آسان تر شده است.

به گزارش«ایران»، یکی دیگر از قابلیت های جدید این شبکه اجتماعی، امکان فیلتر کردن اتوماتیک کامنت های حاوی کلمات توهین آمیز برای تمام کاربران این شبکه اجتماعی است در حالی که قبلا این قابلیت تنها برای برخی از کاربران برتر اینستاگرام فراهم بود. اما برای حذف اتوماتیک کامنت های توهین آمیز چه باید کرد؟ تنها کافی است یک گزینه با عنوان hide offensive comments را در تنظیمات بخش کامنت اینستاگرام کاربران فعال کنید سپس در فیلد ارائه شده، کلمات توهین آمیز یا هر کلمه ای که تمایل به فیلتر شدن آن را دارید وارد کنید البته باید این کلمات با استفاده از علامت کاما از هم جدا شوند و در نهایت با انتخاب گزینه Done تنظیمات مورد نظرتان ذخیره می شوند و از این پس تمام کامنت هایی که حاوی یکی از کلمات ثبت شده شما باشند به طور اتوماتیک فیلتر خواهند شد.

گفتنی است اینستاگرام در کنار قابلیت هایی که هر روز بر آنان افزوده می شود، مشکلاتی هم دارد و گاه دردسرهایی برای کاربران ایجاد می کند. یکی از این دردسرها اختلالی در اینستاگرام است که بتازگی رخ داده و سبب شده است حساب های کاربری افراد بدون هیچ دلیلی حذف شوند. برخی افراد در توئیتر نیز به این مشکل تازه اینستاگرام اشاره کرده اند. بواسطه این اختلال، کاربران با پیام «مشکل» در صفحه اینستاگرام خود روبه رو می شوند که در این پیام نوشته شده: «حساب کاربری شما به دلیل نقض قوانین ما غیرفعال شده است.» البته اینستاگرم اعلام کرده که مشغول حل این مشکل در سریع ترین زمان ممکن است. حال باید منتظر ماند و دید رفع این مشکل چه مدت زمانی به طول می انجامد.