آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۷۸
ورزش
۱۱

گوناگون

شلیک عبادی به طلا خورد

اسماعیل عبادی درفینال رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیا در بخش انفرادی کامپوند مردان به مصاف حریفی از مالزی رفت و موفق شد به پیروزی برسد و مدال طلا را ازآن خود کند.در بخش بانوان نیز فرشته قربانی به مدال نقره رسید.

تفتیان در آسیا به طلا رسید

در بیست و دومین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی آسیا که در هند در حال برگزاری است، حسن تفتیان درفینال دوی

100 متر به مقام قهرمانی دست یافت.همچنین دراین رقابت ها، مسلم نیادوست دونده 1500 متر صاحب نشان برنز شد.

پیکار سرخابی ها درآلمان

استقلال و پرسپولیس طبق برنامه درآلمان به مصاف هم می روند. پس از حرف و حدیث های فراوان در مورد منتفی شدن این بازی در نهایت این دیدار به صورت زنده از شبکه 3 پخش می شود.

قهرمانی سنگنورد ایرانی

سنگنورد جوان ایرانی در جام جهانی ویلارد سوئیس توانست با رکوردی بالاترازسنگنورد روسی قرار بگیرد و عنوان قهرمانی جهان را ازآن خود کند. رضا علیپورقراراست ازسوئیس راهی فرانسه شود تا درجام جهانی این کشورکه 21 تیر آغاز می شود شرکت کند.

اخباری از سایپا خارج شد

اخباری، دروازه بان تیم سایپا که چندی قبل از ناحیه زانو آسیب دیده بود برای انجام برخی آزمایشات پزشکی و پیگیری مراحل کامل درمان دیروزرامسر را به مقصد تهران ترک کرد.

طرفدارتیم استقلال درگذشت

گل افروز ملقب به ننه مشهدی هوادارشناخته شده استقلال درسن 87 سالگی درگذشت. این هواداربانو که به عنوان تنها تماشاچی خانم راه یافته به استادیوم شناخته می شد، بارها با حضور درتمرینات وتشویق این تیم به سوژه اصلی رسانه ها تبدیل شده بود.

شاگردان دایی محک می خورند

تیم سایپا، امروز دریک دیدار تدارکاتی مقابل تیم سپیدرود به میدان می رود.علی دایی قصد دارد دراین دیداربه نقاط ضعف و قوت بازیکنانش پی برده وادامه تمرینات را برنامه ریزی کند.

رضاییان به اوستنده پیوست

رامین رضاییان ملی پوش کشورمان که همچون فصل گذشته به سوژه اصلی نقل و انتقالات تبدیل شده بود، بالاخره پیراهن سرخ تیم اوستنده بلژیک را برتن کرد.