آرشیو یکشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۶
فوتبال ایران
۱۱

چرا طارمی اصرار به جدایی دارد؟

مهدی طارمی پایش را در یک کفش کرده است که می خواهد برود. او حتی اگر در پرسپولیس هم بماند بعید است بتواند تا هفته ها با هواداران ارتباط برقرار کند.

دلخوری هایی که در این زمینه پیش آمده تا مدت ها رفع نخواهد شد. به قول جمعی از هواداران پرسپولیس «این بار دیگر از این خبرها نیست که ببخشیم، ولی فراموش نکنیم.» طارمی می خواهد برود و حرفی هم از این که چرا در سال منتهی به جام جهانی چنین تصمیمی گرفته است، نمی زند، اما بعضی از منابع خبری از قول پدر او نوشته اند مهدی به یک دلیل خاص نمی خواهد در ایران بماند! دلیل خاصی که پدر هم به آن اشاره ای نکرده است. او حتی کد هم نداده است تا بتوان رمزگشایی اش کرد. به قول پدر طارمی دلیل اصرارهای او برای رفتن از ایران را نمی شود رسانه ای کرد.

با این حال خیلی ها برای خودشان گمانه زنی کرده اند و می گویند او به خاطر حضور گادوین منشا می خواهد از پرسپولیس برود. بعضی ها رابطه نه چندان خوب برانکو و پرسپولیس را بهانه کرده اند و بعضی ها هم از این می گویند که چون دوست نزدیک مهدی یعنی رامین رضاییان از پرسپولیس رفته است، او هم تصمیم به جدایی گرفته است.

ترکاشوند: جریمه طارمی قطعی است

محمد ترکاشوند، معاون اقتصادی و مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط مهدی طارمی به ما گفت: ما نمی دانیم این بازیکن می خواهد چه کاری انجام دهد، اما آنچه به شخصه برای من اهمیت دارد، پایبندی به قرارداد و قانون است. مهدی با ما قرارداد داشته اما برخلاف قراردادش در محل تمرینات تیم حاضر نشده و از این رو، تحت هر شرایطی و به صورت قطعی، او را جریمه خواهیم کرد. مبلغ جریمه مشخص نیست، اما شک نکنید از محل طلب این بازیکن کسر خواهد شد.