آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۷
ورزش
۱۸

وین رونی بعد از 13 سال به اورتون بازگشت

بالاخره بعد از یک هفته بحث درباره بازگشت وین رونی به اورتون، دو باشگاه منچستریونایتد و اورتون انتقال این بازیکن را به گودیسون پارک تائید کردند. وین رونی 31 ساله، با عقد قراردادی دو ساله که مبلغ آن فاش نشده است، راهی اورتون شد. وین رونی طی سال های 2002 تا 2004 برای اورتون بازی کرد و در 77 بازی برای تافی ها 17 گل زد، سپس در سال 2004، با رقمی نزدیک به 27 میلیون پوند اورتون را ترک و راهی منچستریونایتد شد و 13 سال درخشان را در این تیم سپری کرد. حالا بعد از گذشت بیش از یک دهه، رونی را دوباره در پیراهن اورتون خواهیم دید.

اگرچه باشگاه اورتون به طور رسمی مبلغ انتقال وین رونی را فاش نکرده است، ولی گفته می شود دو طرف بر سر مبلغ 10 میلیون پوند توافق کرده اند و در واقع او بخشی از انتقال 100 میلیون پوندی لوکاکو به یونایتد است. رونی برای حضور در اورتون، حاضر شد دستمزدش به میزان زیادی کاهش یابد. احتمالا او وارث شماره 10 لوکاکو خواهد شد.

رونالد کومان سرمربی اورتون، در مورد بازگشت رونی به گودیسون پارک چنین گفت: وین رونی جاه طلبی را که برای کسب برد نیاز است، به من نشان داد. او می داند چطور باید به موفقیت رسید و راه پیروز شدن را می داند. واقعا خوشحالم که تصمیم گرفت به اورتون بازگردد.