آرشیو دوشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۷
فوتبال ایران
۱۱

دعواهای ادامه دار در اردوگاه آبی

فردای روزی که جباری با استقلال قرارداد بست انتشار یک پست اینستاگرامی از دکتر نوروزی، پزشک باشگاه استقلال حرف و حدیث های زیادی به همراه داشت. به عقیده خیلی ها دکتر راست می گفت. چرا باید با بازیکنی قرارداد بسته شود که سابقه مصدومیت های زیادی دارد و از کجا معلوم مجدد مصدوم نشود؟ البته نوروزی نامی از جباری نیاورده بود، اما کاملا مشخص بود منظور او کیست؟

این در حالی است که پس از این اظهار نظر، استقلالی ها و شخص منصوریان علیه نوروزی موضع گرفتند تا جرقه یک حاشیه برای آبی پوشان رقم بخورد؛ حاشیه ای که در نهایت باعث شد آبی ها با دستور علی منصور، پزشک جدیدی را برای استقلال انتخاب کنند!

با این شرایط و در گیر و دار درگیری ها بین منصوریان و نوروزی، نام یکی از اعضای هیات مدیره هم به چشم می خورد که مواضعش نزدیک تر به مواضع دکتر است؛ حسین قریب. رئیس جدید هیات مدیره آبی ها که نوروزی از او به عنوان فردی که تصمیمات درست را در باشگاه می گرفت، یاد کرده است.

خیلی ها می گویند قریب ترجیح داده در بدو ورود دوباره به استقلال، خودش را درگیر مسائل حاشیه ای نکند؛ هرچند معتقد است جذب بازیکنان گران قیمت توجیه زیادی ندارد، اما فعلا دوست ندارد موضع رسمی اش را اعلام کند.

البته این یک بعد قضیه است و انتشار عکس دیگری از دکتر نوروزی حاشیه های تازه ای ایجاد کرده است؛عکسی از محسن کریمی، مصدوم جدید استقلال که نوروزی برایش ابراز نگرانی کرده است. با این حال خیلی از بازیکنان استقلال در لفافه نسبت به این پست واکنش نشان داده و گفته اند چطور دکتر نگران یک بازیکن است، اما نگران 30 بازیکنی که در اردوی ارمنستان هستند، نیست؟