آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۰۹۱
خبر
۸

سیف به نمایندگان در جلسه غیرعلنی توضیح داد

مانیتور غیرمجازها در بهارستان

دنیای اقتصاد: مشکلات موسسات اعتباری غیرمجاز، رئیس کل بانک مرکزی را به مجلس کشاند؛ او نه در جلسه ای علنی بلکه در جلسه ای غیرعلنی، صبح دیروز با نمایندگان از نحوه تامین مالی تعهدات موسسات غیرمجاز به سپرده گذاران سخن گفت و تاکید کرد که این مساله حل خواهد شد. هرچند مقام ارشد بانک مرکزی در مقابل نمایندگان از حل این معضل سخن گفته، اما سوال آن است که بانک مرکزی چگونه و با چه ابزارهایی به حل مشکلات پیش آمده مبادرت خواهد کرد؟ گرچه ولی الله سیف در جلسه غیرعلنی دیروز خود با نمایندگان، به آنچه بانک مرکزی در نظر دارد برای حل این معضل عملیاتی کند، از جمله «ایجاد خط اعتباری» اشاره کرد؛ اما بررسی هزینه هایی که استفاده از این اهرم به اقتصاد و به تبع آن جامعه تحمیل می کند نیز قابل توجه جدی است. در ادامه این گزارش به جزئیات این موضوع می پردازیم.

برخی از خدمات سایت، از جمله مشاهده متن مطالب سال‌های گذشته روزنامه‌های عضو، تنها به مشترکان سایت ارایه می‌شود.
شما می‌توانید به یکی از روش‌های زیر مشترک شوید:
اشتراک شخصی
در سایت عضو شوید و هزینه اشتراک یک‌ساله سایت به مبلغ 1,390,000ريال را پرداخت کنید.
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامه‌ها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارت‌های بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارت‌های اعتباری بین‌المللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکان‌پذیر است.
اشتراک سازمانی
به کتابخانه دانشگاه یا محل کار خود پیشنهاد کنید تا اشتراک سازمانی این پایگاه را برای دسترسی همه کاربران به متن مطالب خریداری نمایند!
توجه!
  • دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت می‌گیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمی‌کند.
  • حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران می‌شود.
  • پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانه‌های چاپی و دیجیتال را به کاربر نمی‌دهد.