آرشیو چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۶۹
ورزش ایران
۱۰
نگاه

کیفیت مهم تر از کمیت

تیمور غیاثی (سرپرست تیم ملی دو و میدانی)

پیش از آغاز مسابقات آسیاسی هم گفته بودم به مدال آوری بچه ها خوشبین هستم و می توانیم سه یا چهار مدال بگیریم. این بهترین نتیجه تاریخ دوومیدانی ایران در آسیا بود و این حاصل یکدلی و همدلی همه خانواده دوومیدانی بود. رئیس اتحادیه آسیا هم از عملکرد ما تجلیل کرد و ایران را تیم موفقی دانست.

تجربه به ما ثابت کرده است نباید برای مسابقات کمیت را در نظر بگیریم و کیفیت مهم است و به همین دلیل افراد شایسته را به مسابقه ها فرستادیم و این نکته جواب داد. بچه ها زحمت زیادی کشیدند و خدا هم کمک کرد این نتایج رقم بخورد. اگر بچه ها رکوردهای خود را می زدند، حتی می توانستیم مدال های بیشتری بگیریم.

برخی می گویند سطح مسابقات آنچنان بالا نبود، اما در رقابت ها حضور نداشته اند و این طور صحبت می کنند. اگر بالا نبود چرا چهار طلا گرفتیم و باید 20 مدال می گرفتیم. این صحبت ها درست نیست و تلاش بچه ها را زیر سوال می برند. از امروز تا رقابت های جهانی یک ماه فرصت داریم و تاکنون چهار سهمیه گرفته ایم. باید خیلی زود برنامه ریزی کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. آمادگی بالای احسان حدادی هم ما را امیدوار به کسب مدال در این رقابت ها کرده است.