آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶، شماره ۸۹۸۳
ورزش
۱۱

گوناگون

قهرمانی مقتدرانه ایران درآسیا

پرونده رقابتهای نوجوانان و جوانان کاراته آسیا با قهرمانی ایران بسته شد. این دوره از مسابقات با حضور 660 کاراته کا از 27 کشور به میزبانی قزاقستان برگزار شد که تیم کشورمان موفق شد درمجموع دختران و پسران با کسب 10 مدال طلا، 4 نقره و 6 برنز مقتدرانه به مقام قهرمانی دست یابد.ژاپن درمکان دوم قرارگرفت. قزاقستان نیزسوم شد.

امضای نانگ با پارس جنوبی

مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان با عقد قراردادی یک ساله به پارس جنوبی جم پیوست. نانگ پس ازحضور در مرکزپزشکی فدراسیون فوتبال قرارداد یک ساله ای را با مدیران پارس جنوبی جم به امضا رساند

نلسون به بارسلونا پیوست

تیم بارسلونا موفق به جذب نلسون سمدو مدافع راست تیم ملی فوتبال پرتغال شد. رقم این انتقال 30 میلیون یورو اعلام شده است.

پرواز تیم امید به بیشکک

تیم فوتبال امید ایران برای حضوردرمسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا امروز تهران را به مقصد بیشکک ترک می کند. مراسم جشن بدرقه اعضای تیم امید دیروز در هتل آکادمی مرکز ملی فوتبال برگزارشد.

اقدام ارزنده قهرمان آسیا

بوکسورطلایی مسابقات جوانان آسیا نشان طلای خود را به شهدای مدافع حرم و سردار حاج قاسم سلیمانی اهدا کرد.رضا حسن نیا درمسابقات بوکس قهرمانی آسیا دربانکوک با شکست تمامی حریفان خود صاحب مدال طلاشده بود.

استقلال به دیدارآرارات می رود

تیم فوتبال استقلال فردا در دیداری دوستانه به مصاف آرارات ایروان خواهد رفت. اعضای تیم استقلال 11 روز است که در کمپ آکادمی فوتبال ارمنستان مشغول تمرین و آماده سازی هستند.

شمشیربازان درراه لایپزیگ

تیم ملی شمشیربازی مردان ایران با هشت نماینده و در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه به مسابقات جهانی اعزام می شود. مسابقات جهانی از 26 تیر به میزبانی شهرلایپزیگ آلمان آغاز می شود.

برگزاری دربی 85 درآلمان

دیدارتیم های استقلال و پرسپولیس که قرار بود روز 25 تیر درآلمان برگزار شود با چند روز تاخیر برگزار خواهد شد.براساس هماهنگی اسپانسر دو تیم دربی پایتخت نشینان روز 31 تیر به میزبانی شهر بیله فلد برگزار خواهد شد.تیم های استقلال و پرسپولیس که اردوی خود را درارمنستان و اوکراین برگزار کرده اند قرار است به تهران بازگردند و پس از چند روز تمرین در تهران راهی آلمان شوند تا برگزارکننده دیدار 85 خود باشند.