آرشیو سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶، شماره ۲۹۱۴
سیاست
۲

خبر

موضع مکرون و نتانیاهو درباره ایران

ایرنا: رئیس جمهوری فرانسه روز یکشنبه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن آنکه خواستار ازسرگیری مذاکرات سازش میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان شد، گفت: فرانسه نگرانی اسرائیل را از فعالیت های حزب الله در جنوب لبنان درک می کند. امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه، در کنفرانس مشترک با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به پاریس سفر کرده است، در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما نگرانی اسرائیل را از فعالیت های حزب الله در جنوب لبنان درک می کنیم. مکرون نسبت به آنچه او آن را «تهدید حزب الله» خواند، خطاب به نتانیاهو افزود: پاریس در برابر کاهش این تهدید تلاش می کند.

سخنگوی سپاه: سپاه در سازندگی نگاه کاسب کارانه را دنبال نمی کند

سپاه نیوز: سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه، با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی فعالیت های حوزه سازندگی سپاه؛ مانند عرصه های دفاعی، تصریح کرد: «اگر آن طور که در حوزه موشکی و شلیک موشک به سوی مواضع داعش اطلاع رسانی کردیم، در عرصه سازندگی نیز عمل کنیم، ملت ایران با اقدامات سپاه در این حوزه بیش از پیش آشنا شده و آن را تحسین می کنند». سخنگوی سپاه افزود: «امروز شاهدیم که رسانه های معاند و متاسفانه برخی در داخل کشور، فعالیت های سپاه در عرصه سازندگی را اقتصادی و با نگاه منفعت طلبانه معرفی می کنند، درحالی که حضور و نقش آفرینی سپاه در این عرصه تنها با هدف خدمت به مردم و سازندگی و آبادانی ایران اسلامی صورت گرفته و سپاه هیچ گونه نگاه کاسب کارانه ای را در این عرصه دنبال نمی کند».

تکذیب خبر کودک آزاری در کرج

حاجی رضا شاکرمی، دادستان مرکز استان البرز، خبر منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک هفت ساله کرجی از سوی ناپدری را تکذیب کرد.به گزارش واحد مرکزی خبر؛ در پی نشر این خبر، بررسی گسترده در بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراجع انتظامی استان انجام شد ولی به چنین موضوعی برنخوردیم.تاکنون چنین پرونده ای تشکیل نشده است و مطالب درج شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز پدر شیطان پرست به دخترخوانده خود در کرج، کذب است و واقعیت ندارد.