آرشیو شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۶
ورزش
۱۸

7 اردوی آماده سازی برای تیم ملی

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از هفت مرحله اردوی آماده سازی برای تیم ملی فوتبال تا زمان اعزام به جام جهانی روسیه خبر داد.

محمدرضا ساکت، در نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که با حضور مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، گزارشی از طرح توسعه مرکز ملی فوتبال و ساختمان فدراسیون و فعالیت های روزانه مرکز ملی فوتبال ایران ارائه کرد.ساکت در تشریح برنامه های آماده سازی تیم ملی گفت: تیم ملی برای حضور پرقدرت در جام جهانی روسیه 85 روز اردو در هفت مرحله را سپری خواهد کرد. پیش بینی بازی با تیم های مطرح اروپایی را داده ایم. پس از آن که آذرماه قرعه کشی جام جهانی انجام شود به تناسب حریفان خود، برای بازی های تدارکاتی برنامه ریزی خواهیم کرد.

الگوبرداری کی روش از ژرمن ها

اقدام زودهنگام کارلوس کی روش برای انتخاب کمپ تمرینی در روسیه در برخی رسانه های بین المللی بازتاب داشته است. در حالی که کارشناسان فوتبال یکی از دلایلی قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 را اقدام بموقع و زودهنگام این تیم برای انتخاب کمپ تمرینی مطلوب در برزیل می دانستند که صعود زودهنگام تیم ملی ایران به جام جهانی فرصت مشابهی را در اختیار کارلوس کی روش قرار داد تا کمپ تمرینی ایده آل در روسیه انتخاب کند.

در گزارشی که بابت این موضوع در سایت قهرمان جهان انتشاریافته، عنوان شده ایران به همراه سرمربی پرتغالی اش هم اکنون در جست وجوی محل استقرار مناسب و کمپ برای جام جهانی روسیه است. این رسانه آلمانی عنوان می کند که سرمربی تیم ایران، دستیارانش را به روسیه فرستاده تا جای مناسب را شناسایی و اعلام کنند. دستیاران کی روش در نهایت آرامش می توانند تمام موارد مناسب را از نزدیک و بدون فشار خاصی، مورد بررسی قرارداده و در نهایت گزینه های مناسب را به وی جهت انتخاب نهایی اعلام کنند.