آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۴۹
سیاسی
۲

توصیه های انصاری به جریان های سیاسی منتقد دولت: پرونده انتخابات را ببندید و به روحانی کمک کنید

معاون حقوقی رئیس جمهوری از جریان های سیاسی رقیب خواست با مردم همراه شوند و ضمن بستن پرونده رقابت های انتخاباتی، به رئیس جمهوری منتخب در تامین منافع ملی کمک کنند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام مجید انصاری در دیدار فرمانداران استان تهران ابراز امیدواری کرد: اکنون که همه مشغله ذهنی رئیس جمهوری محبوب و منتخب صرف تشکیل کابینه ای قوی و ادامه راه پیروزی های گذشته، ساماندهی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال و رونق تولید و کار در کشور است، همه به ایشان و دولت کمک کنند و پرونده رقابت های انتخاباتی را ببندند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد بعضی ها از نتیجه انتخابات خیلی عصبانی هستند و رفتاری می کنند که گویا مایل نیستند منتخب مردم موفق ظاهر شود، افزود: اینان همان تیترها و مطالب تخریبی 4 سال گذشته را در رسانه ها و تریبون هایشان دارند تکرار می کنند. با اطمینان می خواهم بگویم که تجربه 4 سال گذشته نشان داد که مردم با هوشمندی این حرکات را رصد می کنند و این نوع عملکرد در ذهن مردم تاثیر منفی دارد. انصاری با طرح این سوال که مردم خوب می فهمند اینکه وقتی هنوز رئیس جمهوری منتخب کابینه جدیدش را معرفی نکرده، عده ای به استقبال تخریب دولت دوازدهم رفته اند، یعنی چه؟ ابراز امیدواری کرد: این افراد هم واقعا همراه مردم شوند و در جهت تامین منافع ملی حرکت کنند و آقای روحانی را رئیس جمهوری همه مردم ایران و 80 میلیون ایرانی بدانند و نه فقط رئیس جمهوری 24 میلیون نفری که به ایشان رای دادند. بویژه کاندیداهای محترم، طرفدارانشان و ستادهایشان را به همکاری و همراهی و بستن پرونده تبلیغات و رقابت های انتخاباتی فرا بخوانند. معاون حقوقی رئیس جمهوری همچنین از مردم ایران تشکر کرد که نهایت بلوغ سیاسی و هوشمندی و در عین حال تعهد انقلابی خودشان را در این انتخابات به نمایش گذاشتند.

وی اظهارکرد: در این انتخابات، نه تبلیغات دشمنان توانست آنها را از مشارکت منصرف کند و نه تبلیغات تخریبی گسترده توانست آنها را از انتخاب احسن بازدارد. این نشان می دهد مردم ایران در هر دور انتخابات، نسبت به دور قبل گامی بلند به سمت توسعه یافتگی و بلوغ سیاسی بیشتر، توام با حفظ روحیه انقلابی و تعهد ملی بر می دارند و این جای بسی شکر به درگاه خدا و سپاس متواضعانه از تک تک مردم ایران دارد.