آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۷۷
اخبار کشور
۳

پیکر پاک شهید«یاسین قنبری» در ارومیه تشییع شد

پیکر پاک پاسدار شهید«یاسین قنبری» بر روی دوش مردم مومن و شهیدپرور ارومیه و فرماندهان نظامی، انتظامی و جمعی از مسئولان آذربایجان غربی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پاسدار شهید «یاسین قنبری» در مقابله با عناصر تروریستی درمنطقه زیوه ارومیه شهید شد.

پیکر مطهر این شهید پس از تشییع بر دوش مردم ارومیه از میدان انقلاب ارومیه در قطعه شهدای باغ رضوان این شهر به خاک سپرده شد.

در درگیری شب پنجشنبه رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا با تروریست ها در منطقه صفر مرزی شمال غرب کشور 3 تروریست کشته و 4 تروریست زخمی و یک تن دیگر دستگیر شد.

در این درگیری «سرگرد یاسین قنبری» یکی از پاسداران لشکر 3 حمزه نیروی زمینی سپاه به شهادت رسید و یکی دیگر از رزمندگان اسلام نیز زخمی شد.

تشییع پیکر شهید غلامرضا صادقی فرد در بندرعباس

پیکر پاک شهید سرهنگ غلامرضا صادقی فرد فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان سیریک که در تعقیب و گریز با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد، در بندرعباس تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع شهید سرهنگ صادقی فرد با حضور جمعی از مسئولان سیاسی و انتظامی استان هرمزگان و مردم و خانواده های شهدا از ستاد فرماندهی مرزبانی هرمزگان تا بیمارستان خاتم الانبیاء بندرعباس برگزار شد.

پیکر پاک شهید صادقی فرد ظهر جمعه پس از تشییع در شهرستان سیریک به بندرعباس منتقل شد و دیروز نیز به زادگاهش شهرستان ساری انتقال می یابد.

سرهنگ غلامرضا صادقی فرد فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان سیریک چهارشنبه شب ساعت 24 در تعقیب و گریز با قاچاقچیان مشروبات الکلی در جاده اصلی شهرستان سیریک به میناب در محدوده روستای زیارت از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک بر اثر واژگونی خودرو به درجه شهادت رسید.