آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
ورزش
۱۸

فرشاد احمدزاده: مشکلات ما هم حل می شود

پرسپولیس امسال هم مدعی قهرمانی است

این روزها بازیکنان پرسپولیس دوباره درگیر مشکلات مالی شده اند. مساله ای که هر چند وقت یک بار دامن این تیم پرطرفدار را می گیرد. فرشاد احمدزاده یکی از بهترین بازیکنان سوپرجام فوتبال ایران در این باره گفت: در بازی با نفت نمایشی قابل قبول ارائه کردیم.

پرسپولیس هواداران بی شماری دارد که توقع آنها از ما بالا رفته و ما هم سعی می کنیم در حد انتظار مردم بازی کنیم. ما قهرمان لیگ برتر ایران هستیم و باید در هر بازی مانند قهرمان ظاهر شویم. این فصل باید در لیگ قهرمانان بازی کنیم ضمن آنکه بازی های فصل قبل لیگ قهرمانان و مسابقه با الاهلی عربستان هم باقی مانده است.

در لیگ برتر ایران هم رقیبان ما کاملا جدی هستند که برای همه آنها احترام قائلیم؛ اما پرسپولیس این فصل هم به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است و اگر با هوشیاری بازی کنیم به آن می رسیم. البته این فصل دیگر میدان جام حذفی را هم خالی نمی کنیم و در این جام هم قهرمانی می خواهیم. احمدزاده درباره مشکلات مالی باشگاه هم گفت: مدیران تیم در تلاش هستند مشکلات مالی تیم را حل کنند و مطمئنم این مشکلات هم بزودی حل می شود. ما باید تلاش خودمان را بکنیم و آنها هم قطعا تلاش خودشان را می کنند.