آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
ورزش
۱۸

اولین بازی با پیراهن پرسپولیس و اولین قهرمانی

مصلح: نخستین بود در آزادی بازی می کردم

یک بازی و یک جام قهرمانی. این را باید در کارنامه بازیکنان جدید پرسپولیس ثبت کرد؛ بازیکنانی چون سیامک نعمتی، شجاع خلیل زاده و شایان مصلح. این آخری که از سپیدرود رشت به تهران آمد، یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دیدار سوپرجام بود. آن هم در شرایطی که به گفته خودش برای نخستین بار در ورزشگاه آزادی بازی می کرد. دفاع چپ 24 ساله قرمزها پس از کسب نخستین قهرمانی خود با این تیم گفت: خدا را شکر توانستم در اولین دیداری که برای پرسپولیس بازی می کنم قهرمان شوم. توانستیم بازی خوبی ارائه کنیم. به هواداران به خاطر این پیروزی تبریک می گویم. هرچه از زمان این بازی می گذشت بیشتر در جریان کار تیمی قرار می گرفتم و گل دقایق ابتدایی به ما کمک کرد تا بتوانیم بازی را در 90 دقیقه به اتمام برسانیم.

شایان مصلح در ادامه افزود: من نخستین بارم بود که در ورزشگاه آزادی به میدان می رفتم و توانستم خود را با تیم وفق دهم تا بتوانیم مقابل نفت پیروز شویم. بازیکن های بزرگی در ترکیب پرسپولیس بازی می کنند، اما خوشبختانه همه در تیم رفیق هستیم و در کنار این رفاقت، رقابت دوستانه ای نیز داریم. مهم ترین نکته موفقیت پرسپولیس و کسب جام های پیش روست.

مصلح درباره شانس قهرمانی پرسپولیس نیز گفت: کسب قهرمانی سخت است، اما دفاع از آن کار مشکل تری است. تلاش می کنیم برای دومین بار متوالی در لیگ هفدهم قهرمان شویم. برای آسیا نیز تلاش خود را خواهیم کرد، اما جدال در آسیا نابرابر است، چون امکاناتی که آنها دارند چند برابر امکانات ما ست.