آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«در میان خاکستر» راوی پیشقراولان قافله شهادت

سریال «در میان خاکستر» به سرگذشت مردمان مظلومی می پردازد که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی با دست های خالی در مواجهه با ارتش تا دندان مسلح بعث تا آخرین لحظه ایستادند و از شهر و آرمان های خود دفاع کردند.

به گزارش روابط عمومی پروژه، این سریال در 22 قسمت 40 دقیقه ای به تهیه کنندگی مهدی همایونفر و نویسندگی و کارگردانی سجاد امیریزدانی در موسسه رسانه ای اوج تهیه شده است. ارسطو خوش رزم، حمیدرضا محمدی، سوده ازغندی، ژاله کاظمی، ایمان سلگی، مرتضی حسنلو، فاطمه عریضی، مسعود کشاورز، مسعود رحیم پور، امیرعلی مجلسی، منصور نواصری، محمدامیر زارع، بدرالسادات برنجانی، مرتضی موفق، سپیده علی محمدی، حسین پوریده، رامین قربانی، مجتبی کاتوزیان، حامد جعفری کیا و امیر جوشقانی بازیگران سریال «در میان خاکستر» هستند.

«با شما» برنامه جدید تابستانی شبکه یک

برنامه «با شما» از این هفته هر شب به صورت زنده و با موضوع اوقات فراغت و برنامه ریزی مسئولان برای آن از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، بانصیری تهیه کننده این برنامه با بیان این که اولین قسمت برنامه «با شما» یکشنبه اول مرداد ساعت 20 پخش می شود، گفت: اجرای این برنامه را مرتضی حیدری برعهده دارد و یکی از متولیان امور فراغت نوجوانان، جوانان و دانش آموزان مهمان برنامه است.

برنامه «با شما» که کاری از گروه اقتصاد شبکه یک سیماست، قرار است در هفته سه نوبت (شنبه تا دوشنبه) و تا پایان فصل تابستان پخش شود.