آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
ایران
۱۵

پرداخت تسهیلات ویژه برای سفر به مشهد

استاندار خراسان رضوی گفت: با اجرای طرح خدمت رسانی شایسته به زائران رضوی، زمینه سفر بازنشستگان، دانشجویان و زوج های جوان به مشهد با پرداخت تسهیلات و ارائه تخفیفاتی در طول سال فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علیرضا رشیدیان در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون برای زیارت و خدمت رسانی به زائر از مبدا تا مبدا، به زوج های جوان شش میلیون ریال تسهیلات داده می شود و تخفیفاتی در حمل و نقل و اقامت آنان در مشهد نیز در نظر گرفته شده است. وی افزود: برای بازنشستگان و دانشجویان نیز تسهیلات و تخفیفاتی برای زیارت آسان در مشهد در نظر گرفته شده تا زمینه سفر آنان به این کلانشهر در طول سال فراهم شود. او گفت: ظرفیت گردشگری در این استان و مشهد به خاطر وجود مضجع شریف حضرت امام رضا(ع)، بی پایان است.

رشیدیان افزود: ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و کهن در شهر مشهد و استان خراسان رضوی، جاذبه دیگری است که مردم را به سفر به این دیار فرا می خواند.

وی گفت: خراسان رضوی بویژه مشهد مقدس، از نظر جاذبه های گردشگری در بخش های مختلف کامل است اما باید هماهنگی بیشتری بین بخش های مختلف خدمت رسان از جمله آژانس های مسافرتی، شرکت ها و سازمان های حمل و نقل صورت بگیرد.