آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
فوتبال ایران
۱۱

ناظم الشریعه: شرایط فنی لیگ برتر فوتسال خوب نیست

لیگ برتر فوتسال در شرایطی آغاز شده که سرمربی تیم ملی تاکید دارد، تمام بازی ها را با کمک همکارانش زیر نظر دارد تا هیچ بازیکن شایسته ای از قلم نیفتد.

محمد ناظم الشریعه گفت: از هفته دوم لیگ برتر فوتسال کشور سعی کرده ام تمام اعضای کادر فنی را به سراسر کشور اعزام کنم و کادر فنی، تقریبا همه بازی ها را مشاهده کرده ا ست. سعی می کنیم در همین دو هفته ای که تا آغاز اردوی تیم ملی فوتسال ایران وقت داریم، بهترین ها را تا شروع اردو در 14 مردادماه انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: لیگ هنوز جا نیفتاده و شرایط زیاد خوب نیست ولی در همین دو هفته باقی مانده همه در حال تلاش برای بهبود وضعیت لیگ هستند.

او درخصوص مسابقات آسیایی تصریح کرد: حریف ها نسبت به قبل قوی تر شده اند. تیم های ژاپن و تایلند از قدیم قوی بوده اند و در حال حاضر تیم های ویتنام، ازبکستان، قرقیزستان و عراق رو به رشد هستند و شرایطشان بهتر از قبل شده است.

ناظم الشریعه با بیان این که قرار است با تیم دوم خود در مسابقات آسیایی شرکت کنیم، به ایسنا گفت: با شرایطی که در لیگ جاری است، چندان بازیکن جدیدی به چشم نیامده و اگر این روند ادامه داشته باشد، شاید تغییر دیدگاه دهم.

او با بیان این که شرایط نسبت به قبل بهتر شده و مشکلی برای برگزاری اردوها وجود ندارد، درباره بی نظمی هفته های ابتدایی مسابقات لیگ برتر فوتسال خاطرنشان کرد: نظم لیگ بی تاثیر نیست، انگیزه بازیکنان برای ادامه خیلی مهم است. اگر بی نظمی وجود داشته باشد و لیگ پربار نباشد همه انگیزه خود را برای پیشرفت از دست می دهند. یکی از اقداماتی که من و همکارانم انجام خواهیم داد، تلاش برای ایجاد انگیزه است. همگی باید کمک کنیم تا شرایط لیگ و بازیکنان بهبود یابد.