آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
فوتبال ایران
۱۱

یعقوب کریمی: از شایعات خسته شدم

یعقوب کریمی از جمله بازیکنانی است که امیدوار است در فصل جدید بتواند برای استقلال خوش بدرخشد. او فصل قبل در کارش موفق نبود و امسال انگیزه زیادی گرفته است. کریمی در این باره به جام ورزشی می گوید: راستش خیلی انگیزه دارم و شرایطم کاملا خوب است. در دوره بدنسازی توانستم بخوبی کار کنم و الان از هر نظر آماده فصل جدید هستم.

امیدوارم بتوانم امسال هر زمانی که فرصت بازی پیدا کردم، برای استقلال خوب بازی کنم. البته این بازیکن هم جزو بازیکنانی است که شایعاتی درباره خروج نامش از فهرست استقلال وجود دارد. کریمی در این باره می گوید: خسته شدم از این شایعات. اصلا به چنین بحث هایی کاری ندارم و کارم را می کنم. دوست دارم تمرکزم روی کارم باشد نه این بحث هایی که مطرح می شود. فقط به این فکر می کنم که انشاءالله بتوانم فصل خوبی در استقلال داشته باشم.

او درباره رقابتی که احتمالا با پرسپولیس خواهند داشت، توضیح می دهد: راستش رقابت با پرسپولیس که معمولا وجود داشته ولی به نظر من امسال با توجه به عملکردی که دو تیم در نقل و انتقالات داشته اند، رقابت بیشتر خواهد بود. البته نباید از حریفان دیگر هم غافل شویم و چشممان را روی آنها ببندیم. همه تیم های لیگ خوب و خطرناک هستند، ولی همان طور که گفتید رقابت بین پرسپولیس و استقلال بیشتر است. امیدوارم امسال بتوانیم هم جام بگیریم و هم در دربی ها موفق باشیم. مدافع چپ آبی ها حرف های خود را این طور تمام می کند: به نظرم فصل خوبی در انتظار استقلال و هواداران است.