آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۹
ورزش
۱۸

استقبال اختر از فسخ قرارداد مگویان

مدیرایرانی برنامه های مدافع ارمنستانی استقلال گفت: ما بارها شرایط فسخ قرارداد مگویان را به مسئولان استقلال اعلام کرده ایم، اما چیزی به ما گفته نشده است.

ادموند اختر درباره صحبت هایی که در رابطه با خروج نام هرایر مگویان از لیست استقلال می شود، به تسنیم گفت: بارها در صحبت هایم گفته بودم که حاضریم قرارداد این بازیکن یک طرفه فسخ شود، اما به شرطی که مطالباتش پرداخت شود. من از خیلی از استقلالی هایی که اکنون سمت دارند، استقلالی تر بوده و برادری خودم را ثابت کرده ام. به باشگاه استقلال گفته بودم که اگر مگویان را نمی خواهید، برادری تان را ثابت کنید.آقایان امروز می گویند قرارداد ناجوری با مگویان بسته شده، در صورتی که قرارداد این بازیکن یکی از شفاف ترین و سالم ترین قراردادهای تاریخ باشگاه استقلال بوده و هیچ بند و شرطی در آن دیده نمی شود.

او افزود: از فسخ قرارداد استقبال می کنیم و تنها مطالبات سه سال گذشته او را پرداخت کنند. مگویان در حال حاضر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و مسئولان استقلال چیزی در رابطه با فسخ قرارداد یا خروج نام او از لیست نگفته اند. این بازیکن هم طبق قراردادی که دارد، باید به تعهداتش عمل کند.