آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۹
حوادث
۱۹

پسربچه راز مرگ پدر را فاش کرد

پسربچه پس از دو سال سکوت خود را شکست و راز مرگ پدرش را فاش کرد. صحبت های این کودک باعث بازداشت مادر وی شد.

به گزارش جام جم، اوایل سال 94 سقوط مرگبار مردی ازطبقه سوم خانه اش در یکی از محله های مرکزی تهران به بازپرس جنایی تهران گزارش شد. تحقیقات ماموران برای مشخص شدن علت این سقوط آغاز شد. این در حالی بود که همسر این مرد مدعی بود در حال نظافت خانه بوده که شوهرش به خانه می آید و وی در حال کار، صدای افتادن فردی را در حیاط می شنود و وقتی خود را مقابل پنجره می رساند با پیکر شوهرش رو به رو می شود.

تحقیقات برای مشخص شدن ماجرای مرگ مشکوک این مرد ادامه داشت تا این که با گذشت دو سال، چند روز پیش یکی از همسایه های مرد فوت شده به اداره پلیس تهران رفت و اطلاعاتی جدید در اختیار ماموران قرار داد. این زن به افسر تحقیق گفت: پسرم، با فرزند این خانواده بازی می کند. چند روز قبل پسر این زوج به فرزندم گفته بود از مادرش می ترسد، زیرا او پدرش را به حیاط هل داده است. با شنیدن این حرف ها گمان کردم شاید فرزند همسایه خیالبافی می کند. بنابراین روز بعد با پسر همسایه حرف زدم. او خیلی ترسیده بود. می گفت به مادرم حرفی نزنید، چون مرا کتک می زند. او خیلی وحشت زده بود. گمان می کنم گفته های او حقیقت داشته باشد.

زن جوان در حالی که خانه اش را تغییر داده بود، چند روز پیش شناسایی و بازداشت شد.

وی دیروز به دادسرای جنایی منتقل شد و در جریان تحقیقات قضایی گفت: من در ازدواج نخستم در حالی که دختری هشت ساله داشتم با شکست روبه رو شدم.

شوهرم معتاد بود و شیشه مصرف می کرد. زمانی که من و دخترم به شمال سفر کرده بودیم، او در خانه خودکشی کرد. مدتی بعد از آن با کامران ازدواج کردم. شب حادثه کامران در حال شیشه کشیدن بود که پایپ او را گرفتم و از پنجره به بیرون پرت کردم. بعد مشغول کار شدم که او خودش را به پایین پرت کرد.