آرشیو سه‌شنبه ۳ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۹
ورزش ایران
۱۰

مترسک سرجالیز در بوکس

مظاهری از شرایط جدید ناراضی است

علی مظاهری، پرافتخارترین بوکسور ایران و مربی تیم ملی بوکس با انتقاد از بی توجهی به قهرمانان بوکس گفته: وقتی من در کمیته فنی بودم و اسامی بوکسورها را انتخاب می کردم چرا ورقه ها را از من می گرفتند و اسامی ای را که خودشان می خواستند، انتخاب می کردند، آیا مظاهری مترسک سر جالیز بود؟

بهترین کارشناس های بوکس ما قهرمانان هستند چون بسیاری از افراد حاضر در فدراسیون به عنوان کارشناس حتی اسم وزن ها و کشورهایی را که رقبای اصلی ایران هستند، نمی دانند. آقای حسینی، نایب رئیس فدراسیون تلاش می کنند که شرایط بهبود یابد و من هم به مربیگری در تیم ادامه دهم، اما تا وقتی شرایط این گونه است، من علاقه ای به کار در فدراسیون ندارم.

مربی تیم ملی بوکس درباره دو ستاره بودن مربی کوبایی می گوید: دو ستاره یا سه ستاره بودن یک مربی نشان از کیفیت او نیست. افرادی که پول دارند در کلاس ها شرکت می کنند و ستاره های خود را افزایش می دهند، اما این نشان از سطح یک مربی نیست. خیمنز یکی از بهترین مربیانی است که تا به حال دیده و با او کار کرده ام. شاید در انتخاب مربی کوبایی به دلیل تفاوت فیزیک کوبایی ها با ما ایرانی ها کمی اشتباه صورت گرفته باشد، اما وقتی برنامه نویسی این مربی را مشاهده کردم به سطح و دانش بالای او پی بردم.